23 Aralık 2019 Pazartesi

Tavan arası yalıtım

Ses yalıtım süngeri ve izolasyon malzemeleri ile a varan oranda sonuç alınır. Folyolu yüzleri her zaman sıcak tarafta kalacak şekilde serilmelidir. Tavan arası ısı yalıtımında , döşemeye serilmek suretiyle uygulanır. Duvar Ses Yalıtımında Özellikle Nelere Dikkat Edilmelidir ? Yapılan döşeme, duvar, tavan gibi yerleri planlarken ses yalıtım özelliği yüksek olan malzemelerin seçilmesi gerekmektedir. Ses Yalıtım malzemesinin doğru kullanılması sonucu komşu duvarları alt ve üst katlara ses geçişinin engellenmesi sağlanabilir.


Tavan ses yalıtımı , konutlarda üst kata giden sesleri engellemek için yapılan ses izolasyon uygulamasıdır. Bunun için bondex süngerpan ve epdm ses bariyeri kullanılır. Strafor tavan kaplamalar ısı yalıtımı yapar mı, tavan ısı yalıtımı nedir ve strafor kaplamanın ısı yalıtımına faydaları anlatılmaktadır. Huzursuz edici duvardan ve tavandan gelen ayak sesleri, titreşimler dayanılmaz bir noktaya gelebilmektedir. Yan daire arasında yalıtım dahil, yukarıda ve aşağıda binanın diğer tarafa ses geçişini engellemek için ses izolasyonu yapılmaktadır.


Mevcut binalarda uygulanabilir. Ev, ofis, bateri odası, sinema salonu ve daha birçok alanda mekan içerisinde oluşan gürültünün katlar arası ses geçişlerini engellemek için gerekli ses yalıtım malzemeleri ile yapılır. Tavan Ses Yalıtım Süngeriyle ortamda ses yalıtımı eko, yankı gibi problemlere karşı çözüm sunar ayrıca ortamda dekoratif bir görünüm sağlamaktadır. Ses problemlerine karşı yapılan ses yalıtım uygulamaları ile bir çok alanda ses kesintisi sağlanabilmektedir. Rulo ya da şilte halindeki kaya yünü, tavan arası izolasyonu için en yaygın kullanılan malzemedir.


Yalıtımın genişliği, çatı kirişleri arasındaki mesafeden biraz daha geniş olmalıdır. Bu, izolasyon malzemesinin çatı kirişleri arasında sıkıca yerinde kalmasını sağlayacaktır. Tüm tavan ses yalıtımlarında kalem ses yalıtım malzemesi kullanarak ses yalıtım sistemini tamamlamış olursunuz.


Ses Yalıtımı ile ilgili çalışmalar ve gürültü denetimi, sağlıklı ve huzurlu bireyler için önemlidir. Katlar arası ses izolasyonu çok önem taşır. Tavan Ses Yalıtımı - Gürültü, çağımızda çevre kirliliğinin bir boyutu olarak önemli bir sorun oluşturmakta ve nedeni ilk anda tespit edilemeyen birçok sağlık sorununa yol açmaktadır. Ses yalıtımı yaparken iyi bir performans alınması adına gürültünün kaynağında ses yalıtım malzemelerinden kullanılarak ses öyle izole edilir.


Sesin oluştuğu kısımdan kesilmesi istenen ses duvar, tavan ve zeminden geçiyor olabilir veya geniş bir alan bölünerek bölümler arası ses geçişinin engellenmesi istenilebilir. Kullanılmayan tavan arası varsa en iyi ve ucuz yalıtım buraya serilecek yorgan veya şilte halindeki camyünü ile yapılabilir. Bu hususu herkes bilir ama en çok hata da burada yapılır.


Dekoratif duvar panelleri, ses yalıtım süngerleri kullanılarak yapılan uygulamada duvar, tavan , zemin iki duvar arası ses yalıtımı evlerinize iş yerlerinize, ofislerinize, hem dekor hemde ses yalıtımını muazzam kalitede hissettirecektir. Artık sıradan sorunlarınıza uzman ekibi ile çözüm buldu. Tavanda boşluklu ve çift kat alçıpan kullanarak ses yalıtımını 60dB gibi bir rakam çıkarabilirsiniz. Binalardaki enerji kaçağının gibi bir kısmının tavandan olduğunu düşünürsek konunun önemini daha iyi anlayabiliriz.


Tavan arası yalıtım

Apartman, müstakil konut, villa, işyeri v. Arası Isı Yalıtımı Nasıl Yapılmalı ? Havalandırılan çatı arası boşlu ğu 5- Isı yalıtımı 6- Buhar dengeleyici 7- Tavan sıvası. Aşağıya su sızmaması ve insanların üzerinde dolaşmasının sorun olmayacağı şekilde tüm çatının mebran veya fayansla döşenmesi gerekmektedir. Bir dairenin tavanı kararmış. Tavan kaplamaların dekoratif görünümünün yanı sıra nem, rutubet ve ısı yalıtımı özelliği de vardır. Daire içi tavan kaplama plakası ve ya ofis-mağaza gibi mekanlarda tavan köpüğü uygulandıktan sonra, stropiyerler ile kenarları dönüldüğünde daha hoş bir görüntü elde edilmektedir.


Bu nedenle, kış aylarında ısıtılan havanın kaçmasını. Tavan su izolasyonu, katlar arası su tesisatından veya katından kaynaklanan sebeplerle tavanlarda görülen su sızıntılarını engellemek veya ortadan kaldırmak için uygulanan bir yalıtım tekniğidir. Eğer sorun çatıdan kaynaklanıyorsa yapılması gereken ilk iş çatınıza su yalıtımının yapılması olacaktır.


Tavan arası yalıtım

Yalıtım deyince akla genellikle ısı yalıtımı geliyor ancak ses yalıtımının da göz ardı edilmemesi gerekiyor. Akustik tavan kaplama ile üst komşunuzun ayak seslerinden, çevresel faktörlerden kurtulabilirsiniz. Sprey poliüretan güneş görmeyen tavan detaylarında uygulama sonrası bırakılabileceği gibi, alçı sıva yapılarak kaplanabilir veya direkt olarak istenilen renkte boyanabilir. Kullanılan malzemelerin hijyenik ve uzun ömürlü olması, kullanım rahatlığı sağlaması gerekmektedir.


Nüfus artışları ve bina içerisinde oluşturulan konfor (sinema salonu, stüdyo odası vb.) çevreye olumsuz yansımaması adına Tavanlarda ses yalıtım uygulaması yapılmaktadır. Her iki uygulamada da katlar arası ses yalıtımı yapılarak en iyi şekilde ses kesimi sağlanır. Evde sinema salonu veya stüdyo kurmak için gerekli olan. Ancak tavan ses yalıtımı uygulamaları sayesinde optimum ses kalitesini sağlayabiliriz.


Ayrıca tavan ses yalıtımı yaptırarak, estetik bir görünüm elde edebiliriz. Ortamdaki eko ve yankı problemlerinden yalıtım yaptırarak kurtulabilir, daha temiz ve sağlıklı bir hayat için ses yalıtımı firmalarından hizmet alabiliriz. BOR KATKILI ISI SES YANGIN YALITIMI ÇATIBOR çatılarda ısı yalıtımı için mükemmel bir çözümdür.


Böylece, uygulanan duvarın ses yalıtım değeri, zayıf olan asma tavan ses yalıtım değerine kadar düşecektir. Yanlış : Gözenekli geçirgen malzemeler iyi bir ses yutucudur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar