24 Kasım 2015 Salı

Stüdyo yalıtım malzemeleri

Stüdyo yalıtım malzemeleri

Aşırı gürültülü ortamlarda ses dalgalarının şiddeti fazla olduğu için bu ortamlar sağlık sorunlarına neden olur. Kullanılacak yalıtım malzemeleri mekan dekoruna göre seçme olanağınız olduğu gibi bir çok malzeme çeşiti vardır. Tek başına veya farklı ses yalıtım malzemeleri ile kullanılarak akustik ses yalıtımı sağlanır. Akustik sünger, ses yalıtım malzemeleri ürün fiyatları.


Stüdyo yalıtım malzemeleri

Kuruluşumuzdan bugüne yüzlerce firma bizi tercih etti. Yalıtım malzemeleri , bir binanın veya yapının temel ısı dengeleyicileridir. Bazı ses yalıtım malzemeleri için çeşit ve renk modelleri mevcuttur.


Aşağıda malzemeler için ufak detaylar vereceğiz. Yüksek veya orta dereceli ses, gürültü problemleriniz için özenle. Sinema odası, stüdyo odası, müzik odası, konferans salonu, çağrı merkezi vb.


AKUSTİK SÜNGER SİPARİŞ YALITIM İÇİN HEMEN ARAYIN. Yanmaz akustik süngerler, dekoratif akustik süngerler, basotect melamin süngerler, ses izolasyon malzemeleri , zemin ses. Ayrıca malzeme temini için akustik süngerler, panel ve püskürtme izolasyon malzemeleri gibi yalıtım ürünlerinde fabrikanıza yada iş yerinize en uygun ürünü seçmeniz. Akustik Kaplama Akustik Baffle Akustik Paravan Masa Seperatörü Kumaş.


Aşırı gürültülü mekanlarda oluşan ses dalgalarının şiddeti fazla olduğundan dolayı sağlık sorunları meydana gelmektedir. Titreşim, vibrasyon, ses ve gürültü için birçok farklı. Akustik Mimarlık ses yalıtımı, ses izolasyonu hizmetleri sunan ve türkiye geneline ses yalıtım malzemeleri ve uygulama hizmeti veren bir firma olarak, ofis ses yalıtımı, stüdyo ses yalıtımı, çağrı merkezi ses yalıtımı, jeneratör odası ses izolasyonu, kompresör odası ses izolasyonu, tekne marin ses izolasyonu gibi çeşitli mekanlarda ses. Fiyat avantajı, Ürün kalitesi uygulama desteği ve hizmet garantisi ile yanınızdayız.


Desibel Akustik yılların vermiş olduğu tecrübenin yanı sıra, sertifikalı ve A kalite ses yalıtım malzemeleri ile hizmetinizdedir. Ve yine de, bu tamamen mümkündür. Beyaz Bariyerli Basotect Melamin Sünger. Ağır Bariyerli Yanmaz Akustik Sünger. Heraklite Ahşapyünü Duvar Levhası.


Mutlaka ses yalıtımı uygulamaları yapılmalıdır. Teknenizle yapmış olduğunuz ziyaretler sırasında teknelerin motorundan çıkan gürültünün engellenebilmesi için motor kısmına akustik ses yalıtım malzemeleri kullanılarak ses geçirmez kabin yapılır. Sesin zararlarını en aza indirmek için ses yalıtım malzemeleri arasında yüksek sesleri azaltmak için ses yalıtım süngerleri kullanılır.


Gürültülü ortamlar yani jeneratör dairesi, makine odası, stüdyo ve müzik odası gibi yerlerde yüksek ses olduğundan dolayı genelde tercih edilen ses yalıtımı malzemeleri ise duvar ve tavanda bondex sünger veya bariyerli ses yalıtım süngerleridir. Aileniz, oda arkadaşları veya komşuları rahatsızlık endişesi duymadan en yüksek ses kalitesi üreten bir stüdyo ses yalıtım uygulaması var. Gökçe Akustik İç Ve Dış Tic Ltd. Sünger ve ses yalıtım malzemeleri toptan satışı yapan firma. Bondex ve Akustik izolasyon sünger Stok ile Hizmetinizdeyiz.


Bu uygulamalarda kullanılan CLASS BSINIFI YANMAZLIK İÇEREN MALZEMELERİ KENDİMİZ ÜRETMEKTEYİZ ! Akustik kaplama malzemeleri olarak kumaş kaplı ses yalıtım panellerinde isteğe uygun özel ölçü, renk ve modelde üreterek mekana uygun tasarım sağlanarak uygulama kalitesini maksimum seviyeye çıkarmaktayız. Ciddi ve profesyonel bir ses yalıtımı yaptırmak için ofisimizi ziyaret edebilir hem ürünleri görebilir hemde çözüm isteyebilirsiniz. Stüdyo , Kayıt odası, Reji odası, Müzik ve Enstrüman odaları gibi akustik. Ortak komşu duvarlarda, katlar arası binanın tavan kısmına, parke ve şapa altı olmak üzere zemin ve ortam içinde kullanılabilen malzemelerle birlikte akustik kapı, ses geçirmez kabin, ses yalıtım ve izolasyon bandı, akustik lamineli ses yalıtımlı cam vb.


Sesin yayılmasının önlenmesine ses yalıtımı denir. Stüdyo ses yalıtımı yapılırken sesi geçirmeyen veya daha az geçiren yani sesi fazla soğuran yalıtım malzemeleri kullanılır. Emin Akustik duvar ve tavanlarda dB, dB, dB lik ses yalıtımına kadar performans verimliliği aktarabilen yalıtım malzemeleri üretmektedir. Stüdyodan kaliteli bir ses çıkarabilmek ve yüksek oranda sesin dışarıya çıkışını engellemek için sesi geçirmeyi önleyici ya da minimum düzeyde ses geçirme özelliği olan yalıtım malzemeleri kullanılarak Stüdyo duvar ses izolasyonu gürültü yankı izolasyonu yapılmaya çalışılmaktadır.


Bu malzemeler tekno pan, tekno. Ses İzolasyon Malzemeleri. Sesin olumsuz etkilerini azaltmak için ses yalıtım malzemeleri mutlaka gereklidir. Hiç bir ses tam olarak engellenemez ancak azaltılabilir.


Bu nedenle de yalıtım yapılması giderek önem kazanan bir durumdur. Hem çevresel nedenlerle hem de sağlık nedenleri ile birçok yerde ses yalıtımı yapıldığı. Stüdyo odası, müzik odası gibi sesin etkili olması istenen mekanlarda ses geçişlerini engelleyen ses yalıtım kapısıdır.


Hem ses hem ısı izolasyonu sağlayan mantar şilte, otellerde, residancelarda ve konutlarda kullanılır. Stüdyo içerisinde dış ortamdan gelen seslerin geçiş kaybına uğratıldığı ve mekan akustiğinin düzenlendiği uygulamadır. Tekno foam ses yalıtım malzemeleri üretici, satıcı ve uygulayıcı firma olarak yıllardır ses yalıtım sektöründe hizmet vermekteyiz.


Stüdyo yalıtım malzemeleri

Disko, bar, stüdyo gibi müzik seslerinin yoğun oldugu yerlerde kullanılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar