16 Kasım 2016 Çarşamba

Yanmaz sünger

Yanmaz sünger

Zemin Şap altı Darbe Titreşim Giderici Mantar Kauçuk Şilteleri,Web sitemiz akustik sünger fiyatları ve akustik duvar tavan panelleri, ses emici yutucu sönümleyici kesici pano foam ve hareketli bölme duvar sistemleri tanıtım bilgi. Duvar ses yalıtımında modern çağ artık başlamıştır. Hem dekoratif amaçlı kullanılabilir hemde sessiz bir ortam elde edebileceğiniz malzemeleri web sitemizden detaylı bir şekilde görebilirsiniz. Ev Ses Yalıtım, Ofis Ses Yalıtım. Ev, işyeri ve ofisleriniz de ses yalıtım, akustik düzenleme ve ses izolasyon uygulamaları gerçekleştiriyoruz.


Doğru kullanımla etkili bir ses yalıtım sağlayan cm’lik yanmaz piramit sünger sağladığı ses yalıtımının yanında özel içeriği sayesinde yüksek sıcaklığa karşı dayanıklılık sağlayarak yanmasının da önüne geçilmektedir. Ses yalıtımı, ses izolasyon, yanmaz akustik sünger , labirent sünger , rebonded bondex, ağır ses bariyeri, akustik kabin, ses geçirmez cam ve kapı, akustik kumaş panel kaplama, yumurta sünger , piramit sünger , ses yalıtım malzemeleri, ses yalıtım süngeri, ses izolasyon malzemesi uygulama, montaj, üretim ve satış firması. Ses emici özelliği ile akustik ses yalıtımı sağlamaktadır. Ses yutma performansı çok iyi olan bu ürün, yüksek hava hızlarında bile herhangi bir aşınmaya maruz kalmaz.


Kalınlığın problem olduğu yerlerde yüzeylere bondex süngerpan yapıştırıldıktan sonra üzerine dekoratif akustik sünger , yanmaz akustik sünger veya basotect melamin akustik sünger kaplanılarakta orta seviyeli bir ses izolasyonu sağlanılabilir. BARİYERLİ AKUSTİK SÜNGER Yutum kabiliyetini arttırmak için yumurta, labirent, spesiyal, piramit ve düz profillerde üretilebilen Firend akustik yanmaz süngerlerinses iletim kaybını (transmission loss) sağlamak amacıyla, ses iletimi engelleyici EPDM ağır bariyerler ile lamine edilebilmiş akustik izolasyon malzemesidir. Mekanda oluşan sesi ve ses geçişlerini önlemek amacıyla kullanılan kaliteli ve ucuz akustik sünger fiyatı ve ses yalıtım malzeme fiyatları. Ses yalıtım süngerleri yanmaz piramit sünger , yumurta, labirent ve special gibi akustik kaplama malzemeleri satış uygulama firması. Zemin ses izolasyonu uygulamada, genelde insanlar yukarıdan gelen sesleri aşağıdan yukarıya doğru yapılacak olan uygulama ile durdurmayı amaçlıyor.


Zemin ses izolasyonu için tarafımızdan temin edebileceğiniz (özellikle sbr kauçuk, mantar şilte veya alt katman çözümleri) ürünlerin tamamı ses yalıtım belgelerine sahiptir. Diğer yanmaz sünger tipi ise melamin madde den üretimi yapılan ham maddeden ötürü yanmaz ve antibakteriyel olan basotect süngerlerdir. Yine düz ve farklı desen seçenekleri mevcut olup gri ve beyaz renklerde üretimleri yapılmaktadır.


Bu süngerlerin kendinden yapışkanlı modelleri de bulunmaktadır. Uzman kadromuz ve kaliteli ürünlerimizle sektördeki gücümüze güç katmaya devam ediyoruz. Stüdyo, müzik odası gibi ortamlarda akustik düzenleme, makine daireleri, jeneratör, hidrofor gibi makinelerde ses izolasyonu ve yalıtım sağlamak amacıyla kullanılmaktadır. Labirent şeklinde görünüme sahip olan ses yalıtım ürünü, sesi emmektedir. Uzun ömürlü kullanıma sahiptir.


Epidyem ağır kurşun ses bariyeri ile birlikte kullanılabilmektedir. Diğer ses yalıtım malzemeleri ile birlikte uygulanabilmektedir. Akustik çözümleme sağlamaktadır. Yüzey yapılarının yumurta ve piramit,Yumurta formlarına dönüştürülerek akustik performansları arttırılır.


Elastomerik yanmaz köpük olarak da bilenen firexpan sünger kauçuk sünger yapısı sayesinde daha yoğun ve esnek yapısı sayesinde gürültüye neden olan sesleri azaltmak için ideal bir üründür. Genel olarak sanayi, fabrika gibi ortamlarda tercih edilen hem ses yalıtımı sağlayan akustik yanmaz süngerler aynı zamanda yanmaz özelliği ile de dikkat çekmeye devam ediyor. Eko ve yankı engelleyen I. Bunu engellemek için bariyerli modellerini kullanarak sesi izole eder. Güncel yanmaz sünger fiyatları sipariş ve.


Yüzeyi piramit şeklinde genellikle akustik mekanlarda kullanılan duvar ve tavanlara uygulayabileceğiniz uygulaması kolay akustik ses düzenleme süngeridir. Yanmaz ses yalıtım süngeri olarak da geçerler. Adından da anlaşılacağı üzere, piramit süngerler piramit şeklindedir. Melamin ve poliüretan olan yanmaz süngerler açık gözenekleri ile ses absorbe sağlayan özel ürünlerdir. Orta ve yüksek frekanslı sesler için ideal bir akustik süngerdir.


Bariyerli akustik süngerler, alt yüzeyinde düz yanmaz akustik köpük veya rebonded bondeks süngerpan, üst yüzeyinde akustik labirent,piramit,yumurta gibi formlarda üretilen ses emici akustik sünger olan ve bu iki süngerin arasına epdm ağır kauçuk ses yalıtım bariyeri uygulanmış ses yalıtım süngeri çeşitidir. Alev almaz üretilen siyah renkli akustik süngerlerdir. Yankıdan kaynaklı sesin azaltılmasını sağlar. Yumurta formunda yapısı ile sesin çarpacağı yüzey artmakta ve daha fazla sesi yutmaktadır. Taşınması ve kesilmesi oldukça kolaydır.


Yanmaz sünger

Düz sünger üzerinde desen ve şekil bulundurmayan, akustik sünger ses yalıtım süngerlerinin sade görünümlü olan ses yalıtımı ve ses izolasyonu uygulaması için kullanılan ses yalıtım malzemesidir. Görünen iç mekanların yüzey uygulamalarında, endüstriyel alanlarda, radyo ve kayıt stüdyolarında, eğlence yerlerinde, konferans salonlarında, jeneratör dairelerinde, kompresörlerde, bekleme salonlarında vb. Daha yüksek ciddi ses problemli yerlerde Epdm Ağır Ses Bariyeri ile birlikte uygulanarak kesin çözüm olarak bakılmaktadır. Bir paketinde mmevcuttur.


Fiyatı mhesabıyla belirlenmektedir. Kendinden yapışkanlı modelide bulunmaktadır. Yapışkanlı modelinde fiyatı farketmektedir. Farklı yoğunluğu ve kalınlığı bulunmaktadır. Piramit sünger , viyol yumurta sünger , special sünger , labirent sünger ve düz süngerde yanmaz siyah, antibakteriyel basotect melamin ürünlerde beyaz ve gri renkte ürünlerimiz bulunmaktadır.


Aksa akustik bursa ses yalıtım malzemeleri, yanmaz akustik sünger , ses yalıtımı, ses izolasyonu, akustik kumaş kaplı ses yalıtım paneli, piramit sünger , yumurta sünger , labirent sünger , special sünger , basotect süngerler, ses kesici bondex süngerpan, heraklite celenik ahşap yünü panel uygulama ve satış hizmetleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar