23 Ekim 2018 Salı

Seat leon bagaj kilidi sorunu

MKBagaj Kilidi Sorunu(çözülmüştür). Bu gün araçla çarşıya gittim bagajı açtım kapadım sorun yok çarşıda yine açtım kapatmak istedim kapanmadı kilitleme yapmadı açmak için seat. Atilla şöyle yapacaksın anahtarla kilidi dik konuma getireceksin böylece merkezi kilitle beraber kilitlenip. Leon Bagaj Kilit Problemi. Merhaba arkadaşlar dün sorunsuz çalışan bagaj kilidi şuan sorun çıkardı.


Seat logosundan açma yapamıyorum, logoya basınca gelen ince elektronik açma emri seside yok. Sadece anahtarda ortadaki bagaj açma düğmesi ile açabiliyorum. Bagaj açıkken logoya bastığımdada komut vermiyor, yada elle.


Mkleon bagaj amortisörü sorunu - Seat Club. Unsubscribe from Burak E? Yeşil Oto Ekspertiz 70views. Dostum aynı sorunu bende yaşadım mekanik olarak açamadım açıkçası anahtar kırılır diye korktum fazla zorlamadım, oto elektrikçi bagaj kapağına üstten bastırarak anahtarı.


SEAT LEON Kilit Kaporta Aksamı oto yedek parçaları. En uygun fiyatlı, orjinal ve garantili SEAT yedek parça seçeneklerini sitemizde bulabilirsiniz. Daha önce Mert Bey in ilgilenmesiyle garantiden bagaj kilidim değişti ve kısa bir süre ses yapmadı ama gene bir müddet sonra aynı ses tekrar ortaya çıktı ve ben de bu ufak sorunu gözardı ettim.


Bende de aynı sekilde bagaj kilidi mekanizması yanıt vermemeye başlamıştı ve servise gittim. Ufak bir müdahale yapıldı yağlandı çalışıyor dendi ve aracı teslim aldım. Birkaç gün sonra yine çalışmamaya başladı. SEAT CORDOBA - İBİZA - LEON ORIJINAL BAGAJ KİLİDİ - GARAJ - Tüm Yedek Parça yedek parçaları ve aksesuarları en uygun fiyatlarla, ilan ve alışverişte ilk adres sahibinden. Adam bagajı açın diyor ama bagaj açma tuşu yok!


Sorun bagaj kilidinden kaynaklı yüksek ihtimal. Arka koltukları yatırıp içerden uzanıp kilidin ordaki mandalı çekerek attırmayı denerdim şahsen. TL (1) BrossOtomotiv 100.


Linea Classic aldık 720km oldu daha aylık. Seat Ateca Otomatik Bagaj Kapağı Çar… Seat Ateca aracımın otomatik olan bagaj kapağı açılırken pandizot ile tavan arasına kızımın kolu sıkıştı ve bagaj kapağı açılmaya. Bu geçiş sürecinden sonra foruma kullancı adı ile girişlerde sorun yaşayan kullanıcılarımızın bizlere ulaşıp üyeliklerini kontrol ettirmelerini tavsiye ederiz. Birlikte söktük kilidi sorun bagaj kilit motorundaymış onu değiştirdik. Arkadaşlar bugün arabamı kilitçiye götürdüm.


Acaba benim arabada yokmu uyarı sistemi? Işıklandırmalı Torpido Gözü ve Bagaj. XDS (Elektronik Dinamik Diferansiyel Kilidi ) İkincil Çarpışma Freni.


Kampanyalar Girişimci Kadınlar Yardım Bize Sorun. Seat için yazılan Bagaj ve Doğuş Oto şikayetleri için tıklayın! Seat hakkında kullanıcı yorumları, Bagaj ve Doğuş Oto şikayetleri sikayetvar. Merkezi kilit sistemi ile ilgili bir sorunum var. Kapilari kilitledikten sonra dk gecince bagajin kilidi aciliyor ( bagaj kapisi degil yalnizca kilidi ) bunu farketmem biraz tesadüf oldu servis sorunun bcm modulunde oldugunu ve 2bin tl ye degisebilecegini soyledi ancak tabii ki degistirmedim bu sorunu daha once yasamis olaniniz var mi?


Seat Yeni Ateca Style sayfasını ziyaret etmek için tıklayınız! Ekonomik fiyatlı seçeneklerden size uygun olanı seçin. Sökme Parçaları Markalara Göre Arayın.


En Çok Sorun Çıkaran Otomobil Markası - Duration:. Seat leon mkmodifiye hakkında ipuçları - Duration:. Pistonlu bagaj kapakları için, dıy ,Otomatik açılan bagaj kapağı. SEAT ALTEA LEON TOLEDO IBIZA BAGAJ KİLİT DİŞLİSİ 4ÜCRETSİZ GÜN İÇİNDE KARGO KOŞULSUZ İADE. RÜNÜMÜZ İLE İLGİLİ BİR SORUN YAŞAMANIZ DURUMUNDA SORGUSUZ OLARAK İADE KABUL EDİLMEKTEDİR.


Bu parca sayesinde kilidi tamir ettim kilit almak zorunda kalmadim. Simdi eskisi gibi calisiyor. Seat Bagaj çantası, çıtası, filesi, lastiği, organizerı, paspası ve aksesuarları n11. Telefon numarasının gösterilmesi sırasında bir sorun oluştu. Numarayı Göster linkine tıklayarak tekrar deneyebilirsiniz.


SEAT Bagaj Kaput Kilidi fiyatları görüntülemek için şase numarası veya SEAT Bagaj Kaput Kilidi özelliklerini seçerek listeleyebilirsiniz. Seat Cordoba Bagaj Kaput Kilidi Fiyatları orjinal ve yan sanayi Bagaj Kaput Kilidi olarak farklılık göstermektedir. Boyu Garantili, Kokusuz ve Tam Kavrama Sağlayan Bagaj Havuzu!


DEĞİŞEN OLMAYIP TAVAN VE BAGAJ HAR. Birde bu lamba olayından sonra geçen gece yolda seyir halindeyken bagaj kendiliğinden açıldı. Manevra kabiliyeti nasıldır? Direksiyon yumuşaklığı nasıldır? Rahat park edilebiliyor mu?


Aracin bagaj kilidi bozuldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar