22 Ocak 2018 Pazartesi

Açık teras su yalıtımı

Teras su yalıtımı şantiye şeflerinin en hassas oldukları izolasyon alanıdır. Yapılarda gelişen ihtiyaçlar çatı kullanımını azaltmış ve yerine açık terasları beraberinde getirmiştir. Hayatımızdaki betonarme yapıların teras gibi daha çok su alan alanlarında en önemli nokta şap, kalebodur, beton yapı elemanlarının su yalıtımı sağlamaması olumsuz yer alır. Firmamız tarafından sağlanmakta olan su yalıtımı konusunda yaptığımız işler büyük bir önem ve başarı kazanmış durumdadır.


Fakat öncelikle su giderlerinin kontrol edilmesi gerekmektedir. Bu kontrol kırmadan dökmeden kendimize özel tekniklerle yapıyoruz. Açık teraslarda en fazla görülen sorun ise yapıda bulunan çatlaklardan meydana gelen su sızıntıları olarak dikkat çekiyor. Yaşam alanlarındaki teras ve çatı gibi açık alanların yalıtım çözümlerinde kullanılan şap, kalebodur ve diğer çözümler ne yazık ki su yalıtımı alanında istenilen verimi ve etkinliği sağlamıyor. Konutlarda kullanıma açık olarak yapılmış olan Teras çatılarda su yalıtımı , konfor ve yapımızın korunması açısından son derece önemsenmesi gereken alanlardır.


Likit Membran Uygulaması Ek Yok Parça Yok! Açık teras yalıtımı için bizlerin tavsiyesi sprey polyurea uygulamasıdır. Yeni uygulama likit membran Arayın fiyat verelim Ek yok Parça yok Likit sıvı kaplama uv dayanımlı ta. Teraslardaki su izolasyonlarında şap, kalebodur gibi yapı elemanları kullanılmaktadır ancak bu elemanlar su izolasyonunu sağlamamaktadır. Gezilen teras çatılar için su yalıtım sistemi.


Açık teras su yalıtımı

UV ve hafif yaya trafiği dayanımlı yalıtım malzemeleri weber. Ancak seramikler su geçirimsiz olsalar da, tek başlarına su yalıtımı sağlamazlar. Gezilebilir açık teras ısı ve su yalıtımı Daha kaliteli soru ve cevaplar için : 1) Soru ve cevapların yanında bulunan yukarı ( )ve aşağı( ) okları kullanarak, soru ve cevapları artı ya da eksi puan ile değerlendirebilirsiniz. Teras ve balkonlarda su yalıtımı çok büyük öneme sahiptir.


Eski-Yeni açık çatılar, Teraslar ile balkonlar En son teknolojide geliştirilmiş yeni nesil ekonomik, renkli, dayanıklı ve pratik yalıtım ve zemin kaplamaları kullanılarak Su ve Isı yalıtım problemi mükemmel şekilde giderilir. Bu tür problemler teras çatı ve balkonun açık olması sebebiyle binanın maruz kalacağı ısı kaybını da önleyecek, ısı yalıtım levhalarının da sisteme dahil edildiği ters çatı detayı ile önlenebilir. Fileli likit su izolasyonu ile tüm sıkıntılarınızdan kurtulabilirsiniz.


Temelden Çatıya Su İzolasyonu. Bu nedenle teras su yalıtımı büyük önem kazanır. Granürlü çatı su yalıtım membranı ile hem akıntılar giderilir hemde estetik bir görünüm elde edilir. Havalandırma, güneş enerjisi sistemleri gibi tesisatlar teras çatılara çok daha kolay ve güvenli şekilde monte edilmektedir.


Açık Terasta su yalıtımı yapılmaması gizli kusurmu? Yapı denetim ve müteahhit sorumluluğu? Geleneksel Teras Çatılarda Mantolama bu detayda su yalıtım katmanı mantolamanın üzerinde yer almaktadır.


Yaklaşık 80_metrekare bir alan. Su yalıtım teras ve çatı. Su , saydam bir yapıya sahip Oksijen ve hidrojenden oluşan, sıvı durumunda tüm açık gözenekli yüzeylerden rahatlıkla geçebilen ve yapıda doğal olan tüm malzemelerden korunması gereken bir maddedir. Teraslarda (Hafif yaya trafiğine açık alanlar) Perde ve yan duvarda (Bina kör cepheleri) Daha önce bitüm esaslı ( zift ) yalıtım yapılmış yüzeylerin beyazlatılmasında.


Islak hacimlerin su izolasyonunda kullanılır. Sac,Demir,Çinko,Ahşap gibi yüzeylerde. Seramik altı su yalıtımında. Avantajları: Solvent içermez. Bu sistemle yapılan su , ısı yalıtımı uygulamaları çok daha hızlı, tasarruflu ve de etkili bir işlemdir.


Açık teras su yalıtımı

Otopark ve yolların zeminlerinde ve çizgilerinde. Yüzey hazırlığı titizlikle yapılırsa, su göllenmeyen açık teraslar için en uygun, siyah olmayan su yalıtım malzemesidir. Teras çatıların kiremit çatılara göre avantajı binaya ek yük oluşturmaması ve kullanım amacının değişmesi durumunda çeşitli değişimler yapabiliyor olmasıdır.


Aksi halde kullandığınız ürün kısa sürede deforme olup, Su İzolasyonu görevini yerine getiremeyecektir. Teras su sizintisini radikal olarak sona erdirmek, sorunsuz ve görsel açidan estetik bir terasa sahip olmak firmamizin yapacagi, poliüretan, epoksi vs. Bu projede poliüretan esaslı su yalıtım malzemesi kullanılmıştır.


Uzman kadromuzla ve yüksek malzeme kalitesiyle kalıcı çözümler. Likit su izolasyonu, su bazlı, akrilik reçine esaslı, tek kompenantlı malzemelerle yapılan yalıtım işlemidir. Yeni ve mevcut binalardaki teraslar aşırı sıcaklık değişikliklerine maruz kalır. Bu açıdan da bakıldığında su yalıtımı açık teraslarda her açıdan önem kazanmaktadır.


Teras alanların şap uygulaması öncesinde kullanılan klasik sistem su ve ısı yalıtımı uygulamalarının malzemelerin eksik veya kalitesiz oluşu ya da kötü işçilikten kaynaklı nedenlerden yetersiz kaldığı bilinen bir gerçektir. Yalıtım ve Dekorasyon Çözümleri. Spreyx olarak teras çatı ve açık balkonlarda kesintisiz su yalıtımı alanında en etkili teknolojik ekipman ve malzeme ile sunuyoruz.


Polyurea uygulaması nasıl yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar