4 Aralık 2018 Salı

Weber ısı yalıtım

Binaların enerji verimliliğini ve ısıl konforunu artırmak için weber , dış cephe ısı yalıtım (mantolama) sistemlerini sunmaktadır. Mantolama Sistemleri Daha iyi ısı yalıtımı ,yüksek dayanım ve kalıcı güzellik için weber mantolama sistemleri ni tercih edin! Bitüm Esaslı Su Yalıtım Ürünleri. Dış cephe ısı yalıtım sistemleri için en uygun kaplama türü hangisidir? Binalara iç veya dıştan uygulanan ısı yalıtım levhaları üzerine sıva yapılması için geliştirilmiş polimer modifiyeli çimento esaslı, tek bileşenli bir sıva malzemesidir.


Weber ısı yalıtım

Tüm yapılarda XPS, EPS ve taşyünü ısı yalıtım levhaları üzerinde yüzey sıvası olarak kullanılır. Diğer tüm uygulama yüzeyleri için bize danışınız. Müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede sizi arayacak ve keşif randevu işleminizi gerçekleştirecektir. Yapıların iç ve dış cephelerinde ısı , ses ve yangın yalıtım levhası olarak kullanılır. Termik şoklara dayanıklıdır.


YP (1) çizgi desenli sıva (1) ısı yalıtımı (2) Kategoriler. Mantolama (dış cephe ısı yalıtımı ), binanın dış kabuğunu atmosferik şartlardan dolayı oluşan yıpranmalardan koruyan bir uygulama olarak biliniyor. Mantolama bulunduğunuz ortamın ısı dengesini tutarak gerek yakıt tasarrufu gerekse size konfor sağlar.


Weber ısı yalıtım

Ekspande polistiren ısı yalıtım levhası. Emprenye Ürünleri) weber. SS-(Çimento Esaslı Su Yalıtım Ürünleri) weber.


SS-extra (Çimento Esaslı Su Yalıtım Ürünleri) weber. Mineral esaslı ısı yalıtım levhasıdır. Asınıfı yanmaz malzemedir.


Artık apartmanlar ve müstakil evler dış cephe mantolama yöntemi kullanılıyor ve ayrıca apartmanlarının müstakil evlerinin görünümü yenileniyor. Taşyünü yalıtım en ideal ve en pahalı uygulamadır. Nefes alma özelliği vardır. Yüksek yapıştırma gücüne sahiptir.


YP ile yapıştırılan yalıtım levhalarına, hava koşullarına bağlı olarak gün sonra weber. SV uygulamasına geçilmelidir. Uyarılar: Yalıtım levhaları birbirine iyice yapıştırılarak yerleştirilmeli, ısı transferini önlemek amacıyla levhalar arasındaki boşluklar mümkün olduğunca az olmalıdır. Binalarda ısı , su ve kısmi ses yalıtımı sahibi olan komple izolasyon sistemi olarak yapılara yapılan ısı yalıtım weber üzerinden bir hesaplama gerçekleştirilir. Yapılarda ısı yalıtımına en ideal işlemler olarak yapımı mecburi mantolama uygulanır.


Weber ısı yalıtım

Ankara weber bayi olarak mantolama yaptırmayı düşünenlere mantolama yaptırırken weber ’i tercih etmelerini şiddetle tavsiye ediyor. AS kolilerinde 5’er adet ürün bulunmaktadır. SV yüzeye çelik mala yardımıyla uygulanmalıdır. Dış cephe yalıtım fiy­at­ları, kul­lanılan ısı yalıtım malzemelerinin ve binanın özelliklerine bağlı olarak değişik­lik gös­terir, fiyat almak için lütfen ücretsiz keşif formumuzu doldurunuz. Büyük şantiyelerde Ytong duvar, alçı sıva, asma tavan, seramik döşeme, ısı ve su yalıtım konusunda taşeronluk hizmeti vermekteyiz.


Talep halinde bu hizmetleri üstlenmekteyiz. Asfaltlı Cam Tülü Yalıtım Pestili. Asma Destekli Karma Sistemler. Az Eğimli Çatı ve Sızdırmazlık. Basınçlı Su Yalıtımında Katsayı.


Mantolama işlemi sadece kışın soğuk havanın içeri girmesini engellemek amacı ile değil, aynı zamanda yaz aylarında içerideki soğuk havanın dışarı çıkmasını engellemek amacı ile de yapılmalıdır. Günümüzde ne çok tercih edilen ısı yalıtım sistemidir. Akdeniz Bölgesinde Yapı ve Çatı Malzemelerinin Değişmez Adresi. WEBER THERM YP KG,DIŞ CEPHE UYGULAMALARI KULLANIM UYGULAMA ALANI.


BİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ. Endüstriyel Bina Levhası. AKPFAlüminyum fileli köşe profili. Gazbeton ısı yalıtımına, diğer tuğla, biriket benzeri malzemelere göre fayda sağlayan ısı yalıtımını destekleyen bir yapı malzemesidir. Tek başına kullanımı , kullanıldığı bölgenin şartlarına bağlı olarak , istenilen yalıtım değerlerini karşılamakda genel olarak yeterli değildir.


Ankarada her zaman en kaliteli malzemeleri en uygun fiyatları sunarak hizmet vermekteyiz. Ankara çatı katı ısı yalıtımı Ankara çatı katı ısı yalıtımı Batıkent çatı katı ısı yalıtımı Bayrakl. Isı Yalıtım Levhası weber. Polistiren bazlı, karbon takviyeli ısı yalıtım levhası.


Weber yalıtım ürünleri Dünya lideri Saint - Gobain Weber , çimento esaslı, çift komponentli ve kristalize su yalıtım harcı, weber. K CRS ile kaliteli ve güvenilir çözümler sunuyor. Avusturya merkezli Schmid Industrie Holding’e bağlı olarak ısı yalıtım ürünleri alanında faaliyet gösteren Austrotherm Türkiye. Belirtilen süreler 20°C yüzey ve ortam sıcaklığında geçerlidir, düşük ısıda süre uzar, yüksek ısıda süre kısalır. Saint-Gobain Weber işbirliği ile genişlettiğimiz Yeşil kredi ürün ağımız ile ısı yalıtım ve mantolama harcamalarında müşterilerimize destek olmaya devam ediyoruz.


Masrafsız ve komisyonsuz sunduğumuz Yeşil kredi ürünümüz bireysel müşteriler ve apartman yönetimlerine sunulmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar