5 Mayıs 2017 Cuma

Isı yalıtım malzemeleri nelerdir nerelerde kullanılır

Bu yazımızda ısı yalıtım malzemeleri nelerdir nerelerde kullanılır kısaca olarak bilgi aktaracağız. Isı yalıtımı , çeşitli ısı tesisatlarında kullanılır. Kırsal alanlarda insanlar daha çok soba ile yüksek ısı enerjisi elde ettiklerinden, ısı yalıtım malzemelerine pek de fazla ihtiyaç duymazlar. Sınıf Fen adlı dosya bulunmaktadır.


Isı, ses ve elektrik yalıtımı en çok kullandığımız yalıtım türleridir. Aktarma, hapsetme, iyileştirme, transfer etme gibi amaçlarla kullanılır. Yaygın ısı yalıtım malzemesi olarak plastik köpük (strafor), ahşap, asbest, volkan tüfleri, katran, fosfatlar, cam yünü, silikon yünü vb. Her yalıtım malzemesinin kullanım alanı farklıdır.


Mantolama ve ısı yalıtımı konularında detaylı bilgi almak için hemen tıklayın! Bu çalışmada genel olarak ısı yalıtım malzemelerinden beklenen özellikler ile yaygın şekilde kullanılan ısı yalıtım malzemelerinin çeşitleri tanıtılmış ve bu malzemelerin uygulamadaki önemi üzerine dikkat çekilmek istenmiştir. Binalarda kullanılacak ısı yalıtım malzemeleri kullanılacak bölgeye, kullanım amacına, ısı iletim katsayısına vb. ISI YALITIM MALZEMELERİ Bitişik yapı malzemelerinin ısı iletim direncini artırmak ya da dışarıya kaçan ısı miktarının minimuma indirmek için kullanılan TS 8ve Alman DIN 41normlarına göre ısı iletim katsayısı 0kcal/mh oC değerinin altında olan malzemelere ısı yalıtım malzemesi, bu değerin üzerinde kalan.


Cüneyt Alan Ekim 20dış cephe ısı yalıtım , ısı geçirgenliği, ısı tasarrufu, ısı yalıtım malzemeleri , ısı yalıtım uygulama, ısı yalıtımı , ısı yalıtımı nasıl yapılır, ısı yalıtımı ne işe yarar, ısı yalıtımı neden yapılır, ısı yalıtımı nedir, ısı yalıtımı nerelerde kullanılır , ısı. En iyi ısı yalıtım malzemelerini net bir şekilde seçebilmek için ısı yalıtım malzemelerinin özelliklerini iyi bilmek gerekmektedir. Yalıtım malzemeleri sayesinde besin maddeleri istenilen sıcaklıklarda muhafaza edilebilir, suyun içilme sıcaklığı sağlanır, evlerde ısı yalıtımı sağlanır.


Diğer taraftan aynı yer için kullanabileceğimiz birden fazla yalıtım malzemesi bulunmaktadır. Kullanılacak malzemeler çok çeşitlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar