6 Haziran 2017 Salı

Dış cephe yalıtım sistemleri

Dış cephe yalıtım sistemleri

Bazalt siyah renkli ve çok sert bir kayaçtır bu nedenle yapı taşı olarak da kullanılabilmektedir. BRT YALITIM , Bartın Söve, Denizlik, Taç, Kat Silmeleri, kilit Taşları, Payandalar, Sütunlar, Köşe Çıtaları, Cephe Kaplamaları, Köşe Taşları. Sıvalı dış cephe ısı yalıtım sistemlerinde kullanılmak üzere özel olarak üretilen ürünlerimize, Duvar Yalıtımı menüsünden ulaşabilirsiniz. Ancak Biz Hangi Malzemenin MBirim Fiyatını Sizlere Sunacağız.


Dış cephe yalıtım sistemleri

Birbirinden estetik dış cephe ısı yalıtımı sistemleriyle binanızın görünümünü güzelleştirirken yapının korunmasına da katkı sağlarsınız. Capatect ısı yalıtımı ürünleri ve sistemleri ile evinize yaptırdığınız dış cephe yalıtımı uygulamalarından en yüksek seviyede verim alın. En iyi yönleriyle dış cepheler. Dış cephe , bir binanın yüzüdür. DIŞ CEPHE ISI YALITIM UYGULAMALARI.


Binaların enerji verimliliğini ve ısıl konforunu artırmak için weber, dış cephe ısı yalıtım (mantolama) sistemlerini sunmaktadır. Marka: VitrA IsoTile, mevcut dış cephe kaplama sistemlerine alternatif olarak geliştirilmiş, hem yalıtım hem de porselen karo dış cephe kaplamasını bir arada sunan yenilikçi bir üründür. Grafit katkılı EPS yalıtım materyali, çimento bazlı çerçeve ve Slimetric porselen karodan oluşan ürün ile kaplama ve yalıtımın tek bir adımda, tek bir malzemeyle, kolaylıkla. Kullanım Alanları: Sıvalı dış cephe yalıtım sistemlerinde ısı, ses yalıtımı ve yangın güvenliği amacıyla kullanılır.


Bütün ısı yalıtım malzemeleri kullanıldıkları alana ve amaca göre farklı avantaj ve dezavantajlara sahiptir. XPS ve EPS sistemleri aynı yoğunlukta birbirine yakın ısı yalıtım değerlerine sahiptir. BoardeX dış cephe sistemleriyle yapılan duvarlar, yüksek performanslı ısı yalıtımı sağlarken aynı zamanda dar kesitli duvar imalatlarına olanak sağladığından binanın kullanım alanını artırıyor.


Böylelikle daha fazla metrekare kullanım alanı yaratan binalar yapılabiliyor. Dış görünüme estetik için kullanılan malzemeler yanı sıra ısı yalıtımı sağlayan malzemeler olarak gruba ayrılmaktadır. Zeminde XPS ve Eps kullanılarak yapılan cephe sistemleri ısı yalıtımı sağlamaktadır.


Birçok binanda yer alan iç cephe izolasyonu yalıtım sistemlerinde büyük oranda bir değer kazanma aşamasında yer almaktadır. Yalıtım ürünleri arasında geniş bir konsept sunan bu yalıtım sistemi , kullanıcılar tarafından büyük oranda tercih edilmekte, bu tercihin sebebinin ise beklentileri karşılaması yönünde olmaktadır. Yapıştırıcılar ve sıvalar. Bu yazımızda dış cephe mantolama ve ısı yalıtım sistemleri hakkında detaylı bilgiler vereceğiz. Sistem yağmura karşı korunmalı, dış cephe ısı yalıtım yapılacak yüzeylerin nemli olmamasına dikkat edilmeli ve mevcut yağmur suyu indirme boruları ve benzeri tesisat boruları sistemin üzerine monte edilmelidir.


Diğer cephe kaplama sistemleri ile birlikte uyumludur. Alüminyum Kompozit Dış Cephe Kaplama. Fileli Sıva Uygulaması: Bina dış cephe duvarlarına yapıştırıcı ve dübel ile sabitlenen EPS ısı yalıtım levhalarının üzerine iki kat fileli ince sıva uygulanır.


Söve, fuga ve desenleri SIVA-KİM üzerine sorunsuzca uygulayabilirisiniz. Yurt içinde SIVA-KİM ve GREENLEED , Yurtdışında ise GREENLEED markaları ile müşterilerimizin her türlü yalıtım sorunlarına çözümler üretmekteyiz. Bu sistem , duvara monte edilecek plakalara CNC makinelerde istenilen formun verilmesi şeklinde uygulanıyor ve malzemenin üzeri her türlü dış koşula dayanıklı kimyasal esaslı özel HDS kaplama harcıyla kaplanıyor. Dünyaca ünlü dış cephe yalıtım ürünleri markası Mapei artık Ultra Yalıtım bünyesinde. Düzgün yalıtım yapıldığında gayet tercih edilebilecek bir dış cephe kaplama yöntemidir.


Ancak ahşapın yanıcı özelliğinin yüksek olması sebebiyle her ne kadar göze hoş görünse de dış cephede tercih edilme oranı düşüktür. Cephe kompozit kaplaması yapılması için (tüm saçaklarda altlı ve üstlü kaplama dahil olmak üzere) gerekli görülen yerlerde ana taşıyıcı sistemin oluşturulması amacıyla gerekli olan çelik profillerin temin edilmesi, iki kat antipas boya ile boyanması ve montajının yapılması, sisteme ait alüminyum profillerin temin edilmesi. Misyonumuz, güvenilir, kaliteli ve estetik yaşam alanları yaratmaktır. Bu web sitesinde sizlere daha iyi hizmet sunulabilmesi için çerezler kullanılmaktadır. Sitesi Gizlilik Politikası’nı inceleyebilirsiniz.


Rutubet Oluşumunun Önlenmesi. Binada uygulanacak dış cephe ısı yalıtım sistemi ile ısıl dengenin kurulması ve mevcut yapı bileşenlerinde yenileme çalışmaları, yapı cephesinde uzun süreli koruma sağlar. Fiyat için bizimle iletişime geçiniz.


MGiriniz alanına girdikten sonra Sepete Ekle butonuna tıkladığınızda toplam fiyat görünecektir. Bu sistem ile gün ışığından en iyi bir şekilde faydalanılmakta olup şeffaf cam kullanılır. Saint-Gobain Şirketler Grubu’nun Türkiye’deki alçı ve alçı levha sistemleri üreticisi Rigips, günümüzde alçı ve alçı çözümleri denince akla gelen ilk markalar arasında yer almaktadır. Mantolama Yaptırırken Dikkat!


American Siding Ana Bayii Master İnşaat güvencesiyle dış cephe yalıtım sistemleri. Dış Cephe Isı Yalıtım Sistemleri weber maxitherm mantolama sistemi Arttırılmış karbon takviyeli ısı yalıtım levhası weber. American Siding e varan ısı tasarrufu sağlarken yağmur, kar, güneş, sıcak ve soğuk gibi etkenlerden korur. Sadece sıcaklıklık değil serinliğin de sağlanması açısından yalıtımın önemi yadsınamaz.


Kullanılacak malzeme ile işçilik tecrübesi bina yalıtımında kullanım süresini doğrudan etkiler. Doğru bir şekilde dış cephe yalıtım sistemleri ile kaplanan bir binanın korozyon problemini bir daha yaşamayacağını, yaşının sabitleneceğini ve mantolamanın bina ömrü kadar hizmet verebileceğini unutmamamız gerekmektedir. Etiketler : dış cephe mantolama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar