29 Nisan 2015 Çarşamba

Osmanlı su yalıtım malzemeleri

ZOLASTİK uygulaması ile yakalarız. FİLİM1KAT bitüm esalı, su bazlı, esnek, astar olarak ve su yalıtımı sağlamak amacı ile kullanılan likit membrandır. Astar malzemesi olarak kullanılacak ise oranına kadar su ile inceltilebilir. KULLANIM ALANLARI Tüm yatay ve düşey beton yüzeylerde, temel, mahzen, bodrum.


TanıElastomerik reçine esaslı, tek bileşenli, süper elastik su yalıtım malzemesi. Kullanım Alanları: Islak hacimli yüzeylerde, meyilli teras çatılarda, silo depo ve binaların dış cephelerinde, betonarme, galvaniz sac, poliüretan köpük, çinko ve PVC saçak, gizli dere yüzeylerinde elastik su yalıtım malzemesi olarak kullanılır. Dekoratif Tavan ve Duvar Kaplama Hazır Mantolama Panelleri Karbonlu EPS Mantolama Paket Sistemler Mantolama Tamamlayıcı Ürünler. Beton ve Harç Katkı Malzemeleri.


ZO-LASTİK bitüm esalı, elyaflı, su bazlı, esnek, su yalıtımı sağlayan likit. Temel olarak su geçirimsizlik sağlayan malzemelere su yalıtım malzemeleri denir. Islak ortamlarda veya belirli derinliklere kadar su altında su yalıtım malzemeleri ile su yalıtımı sağlanır.


Osmanlı su yalıtım malzemeleri

Teras ve eğimli betonarme çatılarda temel bohçalama ve temel perde yalıtımı , ıslak ve sulu zeminlerin su yalıtımında kullanılır. Son kat kaplama malzemesi olarak kullanılan Alüminyum Folyo kaplı polimer bitümlü örtüler, şalumo alevi ile pratik. Büro Makinaları - Malzemeleri (139) Elektronik Cihaz - Uydu Satış (626) Elektronik Cihaz - Uydu Servis (272) Güvenlik Sistemleri (313) Kartuş - Toner Dolumu (87).


Su yalıtımı nem yalıtımından farklıdır. Derz Dolgu Malzemeleri Poliüretan Mastikler Silikon Mastikler Akrilik Mastikler Özel Amaçlı Mastikler Köpükler Çok Amaçlı Ürünler (Yapıştırma ve Sızdırmazlık). SU VE ISI YALITIM ÜRÜNLERİ. Buna rağmen negatif ve pozitif su basıncına karşı bir yalıtım malzemesi olarak da kullanılabilmektedir. Anasayfa Alışveriş Listem (0) Hakkımızda Müşteri Hizmetleri.


Osmanlı su yalıtım malzemeleri

Fırça, post veya rulo ile uygulayabileceğiniz su yalıtım malzemeleri arasında buhar geçirgenliği bulunan ürünleri seçebilirsiniz. Kuvvetli yapıştırma özelliği ile çatlama ve kabarma gibi durumlardan etkilenmeyen yalıtım malzemelerini tercih ederek güvenle kullanabilirsiniz. Her yerde olduğu gibi bölgemizde de farkını kanıtlamış olan ISOLINE, çok başarılı ve kiremit uygulamasını kolaylaştıran kiremit altı su yalıtım levhasıdır.


Herkes tarafından bilinen yapı malzemeleri devi bir markanın, uygun fiyatlı, tam performanslı bir ürünü görmezden gelinemez. Osmanlı İzo-Flex Osmanlı İzo-Flex. Açık teraslar için basit ama kalıcı su yalıtım çözümleri. Daha önce bitüm esaslı ( zift ) yalıtım yapılmış yüzeylerin beyazlatılmasında. Her ne kadar ısıyı hapseden ve su geçirmeyen bir yapıya sahip olsa da çatı kiremit altı su yalıtımı çok önemlidir.


OSMANLI NAFTA KİMYA İZOLASYON SAN. Sebebiyse Çatı ve Terasların yaz dönemlerinde kullanılmalarıdır. Gün geçtikçe Binaların Kullanım Alanlarına eklenmişlerdir.


Kaliteli bir su yalıtım membranının vazgeçilmez özellikleri olan sağlamlık ve esneklik, uzun ömürün elde edilmesinde kullanılan üstün nitelikli bitüm polimerler ve donatı keçeleriyle bilgisayarlarla kontrol edilen özel karışım formülasyonu da önemli rol oynar. Sista Universal Şeffaf Silikon 3ML. Su izolasyonunda kullanılan malzemeler, kullanım alanlarına ve özelliklerine göre üç ayrı grupta toplanırlar.


MasterSeal su yalıtım ürünleri, temel ve perde yalıtımı , ıslak hacimler, balkon, banyo, yalıtımı , su deposu, teras yalıtımı , otopark kaplaması, tüneller, göletler, köprüler, çatı, yeşil çatıların su yalıtımı için çözümler sunar. Yalıtım malzemeleri , yapıştırıcı, sıva, yalıtım köpüğü, file, dübel gibi yardımcı elemanlara da uygun olmalıdır. Isı Yalıtım Malzemeleri : Isı yalıtım katmanları ürünlerinde ısı köprüleri oluşmaması için yoğuşma tahkiki iyi malzeme kullanımına karar verilmelidir. Kaplama malzemesi ile su yalıtım malzemesi arasında havalandırma olmadığı durumda, yaz aylarında, çatı kaplama malzemesi ile su yalıtım malzemesi arasındaki durağan hava, güneşin IR ışınları.


Esaslı Çatı Kaplama Malzemeleri. Büyük boyutlu kaplama malzemeleri ile zemine uygulama yapılması. MENTO ESASLI SIVALAR VE ÖRGÜ HARÇLARI. Onarım, Güçlendirme ve Restorasyon. Boya ve Dekorasyon Malzemeleri.


Alçı ve Plaka Malzemeleri. Sadece su deposunun yalıtımının yapılması yeterli değil. Yalıtım yapılırken yalıtım malzemesinin seçimine de özen göstermek gerekir.


Su Yalıtım Malzemeleri uygulanan yer, büyüklük ve kullanılma amacına göre çeşitlilik göstermektedir. Su deposu izolasyonu İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyük şehirler başta olmakla ülkemizde son zamanlarda gittikçe yaygınlaşmaya başlamıştır. Detaylı bilgi almak için hemen tıklayın!


BTM Su Yalıtım Membranı Kiremit Altı ve çatı kaplama örtüsü Depolama Koşulları ve Raf Ömrü ise rulolar üstü kapalı mekanlarda ve dik bir şekilde depolanmalıdırlar. PVC pis ve temiz su boruları ve her türlü sıhhi tesisat malzemeleri , beton boru - büz logar malzemeleri , galveniz boru çeşitleri, döküm aksesurları, korige, drenaj borusu ve ekipmanları, her türlü altyapı malzemeleri. En iyi su yalıtımı ürünleri için hemen tıkla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar