4 Ağustos 2015 Salı

Ses yalıtım süngerleri

BONDEX SES YALITIM SÜNGERİ Bondex (Rebonded Sünger ), kırpıntı süngerlerin geri dönüşümü ile üretilen, özellik olarak esnek ve yoğun olan bir sünger grubu malzemesidir. Ses İzolasyon Süngerleri. Akustik kumaş kaplama panel, piramit sünger , yumurta sünger , yanmaz akustik sünger , ses izolasyon malzemeleri, tavan zemin ortak duvar ses yalıtımı , akustik karo halı kapı kabin, kauçuk levha fiyatları.


Süngerlerin dışında zeminler veya süngerler ile birlikte güçlü ses izolasyonu sağlayan malzemeler mevcuttur. Zeminlerde titreşim ve darbe emici malzemeler genellikle kauçuk ürünlerdir. Akustik sünger ses yalıtımında , akustik düzenlemelerde, gürültü kontrol ve.


Basotect Sünger Basotect süngerler termoset polimerden üretilen açık hücreli köpüktür. Karakteristik özelliği narin olmasıdır. Yumurta sünger , kaçucuk bankt, oto ses yalıtımı , basotect süngerler ve yalıtım bariyerleri olmak üzere Adetaş Yapı üzerinden pek çok Osmancık ses izolasyonu malzemeleri satın alınabilir.


Ses yalıtım süngerleri

Akustik ses yalıtım izolasyon süngerleri , uygulanan ortamda akustik yankı yalıtımı sağlar. Yumurta sünger , piramit sünger , special sünger , labirent sünger , düz sünger , olmak üzere dört çeşidi bulunmaktadır. Yapı elemanlarının bir çok çeşidi bulunmaktadır. Bunların bazıları çok ağır ve bazılarda hafiftir. Bundan dolayı sonradan meydana gelebilecek gereksiz masraf ve telafisi zor durumlarda kalmamak için yapı malzemelerinin yarattığı sesin davranışını iyi bilmek gerekmektedir.


Duvar ve tavanlarda rahatlıkla ve kolayca uygulanabilirler. Dekoratif duvar panelleri, ses yalıtım süngerleri kullanılarak yapılan uygulamada duvar, tavan, zemin iki duvar arası ses yalıtımı evlerinize iş yerlerinize, ofislerinize, hem dekor hemde ses yalıtımını muazzam kalitede hissettirecektir. Artık sıradan sorunlarınıza uzman ekibi ile çözüm buldu. Tekzen markasının güvenirliliği ve kalitesi ile ihtiyacınıza yönelik en uygun ses yalıtım ürünlerinden herhangi birini seçebilirsiniz. Bu üründe kullanılan çeşitli malzemeler içinde akustik piramit sünger , akustik yumurta sünger gibi çeşitli modeller içinden size en uygun olan ürünü tercih edebilirsiniz.


Aks rapid sünger yapıştırıcısı akustik süngerleri yapıştırmak için kullanılmaktadır. EPDM ses bariyeri tavan, duvar, zemin ses yalıtım uygulamalarında kullanılan ses kesici malzemedir. Duvar yada tavan uygulamalarında alçıpan arasında uygulanmaktadır. Akustik yankı ses kesici süngerler ses frekansının düzenlenmesinde etkili çözüm sunmaktadır.


Eko, yankı problemlerine karşı etkili çözüm sunan ses yalıtım süngerleri ile ses frekansları ve ses dalgalarında da mükemmel çözüm sunmaktadır. Akustik ve ses kesici yalıtım süngerleri olarak farklı amaçta kullanılmaktadır. Her ürünün kendine has ayrı özellikleri bulunmaktadır.


Aynı Gün Kargo Ücretsiz - Aynı Gün Kargo. Ortak duvar, tavan, zemin, üst kattan gelen sesleri engellemek, alt kattan gelen sesleri kesmek ses yalıtımı uygulama fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz. Yanmaz ses yalıtım süngeri olarak da geçerler.


Rebonded süngerpan 1- 1yoğunluk ile yüksek yoğunluklu bir ses yalıtım süngeridir. Rebonded bondex süngerler ses yalıtım süngerleri arasında en etkili ses kesim gücüne sahip süngerlerdir. Farklı sünger ve kumaşlar parçalandıktan sonra bir makine yardımıyla sıkılaştırılır. Tekno Foam olarak isteğe bağlı olarak istenilen bölgeye anlaşmalı kargo veya ambar ile ürün teslim edilmektedir.


Poliüretandan üretilen akustik sünger çeşitlerinden bir tanesidir. Yüzeyi düz ve rengi siyahtır. Farklı kalınlık ve yoğunluklarda elde edilebilir. Mekanda oluşan sesi ve ses geçişlerini önlemek amacıyla kullanılan kaliteli ve ucuz akustik sünger fiyatı ve ses yalıtım malzeme fiyatları.


Tekno Sünger sizlere ses yalıtım süngeri , akustik sünger ,basotect melamin sünger , ses yalıtım malzemeleri, ses izolasyon malzemeleri, gibi en kaliteli ürünlerini sunmaktan gurur duyar. Bizlere telefon veya mail yolu ile ulaştıktan sonra teknik ekibimiz tarafından kullanmanız gereken doğru malzeme için yönlendirilirsiniz. Esnek ve hafif yapısı sayesinde kolay uygulanır.


Profil ve piramit gibi farklı kesit yapıları sayesinde artırılmış ses yutuculuk değerlerine sahiptir. Kendinden yapışkanlı tipleri ile kolay uygulama sağlar. Sadece bondeks sünger uygulamakta mutlaka ses yalıtımı sağlayacaktır ancak titreşimli ve darbe ile gelen sesler özellikle epdm bariyer üstün ses yalıtımı sağlar.


Ayrıca daha yüksek seviyeli sesler için bariyerli bondeks sügerpan kullanılmaktadır. Kalite ve sertifikalı ürünlerimizin detaylarını öğrenmek için uzman ekibimiz ile şubemizde görüşme sağlayabilirsiniz. Ege Akustik ortak duvar bina inşaat akustiği ve ses izolasyonu uygulamaları, akustik kaplama malzemesi, ses yalıtım malzemeleri ve yanmaz izolasyon süngeri satışı İzmir ve çevre İllerde Balıkesir, Manisa, Antalya, Aydın, Denizli, Çanakkale, Eskişehir, Muğla, Bodrumda uygulama yapmaktayız. Firex ses yalıtımı süngeri malzemesi uygulaması çok kolay ve işlevseldir. Oto Sanayi ve havalandırma gibi mekanlarınızda kalan yalıtımları ve titreşim giderici olarak 1performans alacağınız etkili bir üründür.


Aynı zamanda hemen fiyat teklifi almak için lütfen kırmızı butona tıklayarak iletişim formunu doldurunuz. Bantları, toz, ses , ısı, su yalıtımı amacıyla üretilen, kullanım alanlarına göre farklı malzeme ve ölçülerde üretilen bantlardır. Kullanım amacına göre süngerler açık veya kapalı gözenekli olabilir. Tekno sünger , akustik sünger ses yalıtm süngerleri üreticisi olarak yıllardır akustik ses yalıtım izolasyon süngleri üretiyoruz ve satışını gerçekleştiriyoruz.


Hedefimiz müşeri memnuniyeti ve türkyede belli bir satış ağına sahip olmanın yanı sıra ürünlerimizi sizler için en kaliteli şekilde üretiyoruz. Yasal desibel sınırlarına çıkan yerlerde veya kayıt odalarında sesi ve akustiği düzenlemek için ses izolasyon süngerleri kullanılır. Kullanılan süngerler veya ses yalıtım malzemeleri sayesinde ortamda daha estetik ve daha iyi bir akustik elde edilir.


Ses yalıtım süngerleri

Bina inşaat akustiği, eğitim, sanayi, eğlence, akustik, mimari, kamu sektörü ve daha birçok alanda ses izolasyonuna ihtiyaç duyulur. Bu durumda kendi üretimimiz olan tüm kalite ve test belgelerine sahip ses yalıtım ve izolasyon malzemelerini sesin kaynağına uygun profesyonel çözümler oluşturacak şekilde uygulamalarımızı gerçekleştirmekteyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar