28 Eylül 2018 Cuma

Hazır sıvalı mantolama

Fugalı Isı Yalıtım Paneli 3. Fiyatımız metrekare mantolama için gereken malzemelerin tamamını kapsamaktadır. Günümüzde çevre temizliği ve ısı yalıtımı için son yılda popüler olan ve ülkemizdeki yapılarda zorunlu hale getirilen ısı yalıtımı. Kaplama olarak ise tür kimyasal ve detaylı mineraller kullanılıyor.


Hazır sıvalı mantolama

Bu kimyasalların tabiata dönüşümü olmadığı amacıyla zor hava şartlarına dayanımları yüksek. Hem de hiçbir hava koşulundan etkilenmiyor. Formülasyonu sayesinde nefes alma, güneş ışınlarına dayanıklılık, su iticilik ve yıkanabilme özelliklerine sahip. Her türlü sıvalı yüzeye veya boyalı-boyasız iç dış cephe duvarlarına uygulanır. Dış cephelere, metal, cam, tahta vb yüzeylere Daha Fazla bilgi almak için Isonem Thermal Paint websitesini ziyaret edin.


Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz ? Styronit hakkında aklınıza takılan tüm sorularınızı uzman danışmanlarımız cevaplasın. Binalarda ısı, su ve kısmi ses yalıtımı sahibi olan komple izolasyon sistemi olarak yapılara yapılan hazır sıvalı ısı yalıtım levhaları üzerinden bir hesaplama gerçekleştirilir. Yapılarda ısı yalıtımına en ideal işlemler olarak yapımı mecburi mantolama uygulanır. Mantolama fiyat hesaplama işlemi m² başına maliyet ile yapılır.


Kadıköy’de m² bir eviniz var. Hazır Sıva (Kalın) Kalın sıva oluşturmak amacıyla hazırlanmış polimer ve kimyasal katkılar ihtiva eden, son derece ekonomik çimento ve perlit esaslı toz üründür. Eski boyalı yüzey, hazır renkli sıva, dış cephe kaplaması, sağlam olmayan eski sıvalı , sürekli neme maruz kalabilecek, asbest çimento ya da yalıtım paneli yüzeyler üzerinde uygulanmaz. Dış cephe kaplaması olarak çok avantajlı olmasının nedeni yalın anlatımla sıvalı bir strafor olması nedeni ile ek file sıva lüzumtirmeden dış cepheye direk uygulanıp boyanabilmesinden ileri gelmektedir.


A Kullanılan Malzemeler A) Isı Yalıtım Malzemesi Madde 1. Cephelere iskele kurulur. A’da tanımlanan ta şyünü ısı yalıtım malzemesi kullanılır. Bu malzemenin teknik özellikleri aynı madde de tablo olarak verilmi ştir. Uygulama öncesi binadaki gider boruları, çanak anten vs. Dış cephe mantolama uygulamasından beklediğiniz tasarruf oranı doğrultusunda mantolama levhalarının cinsi ve kalınlıklarının seçimi fiyatı doğrudan etkilemektedir.


GNYAPI ısı yalıtım danışmanları malzeme seçiminden başlayarak tüm uygulama süreçlerinde tecrübe, bilgi ve birikimleri ile sizlere yardımcı olacaktır. Arkadaşlar mantolama yapmak isteyenler gönül rahatlığıyla bu firmaya mantolama yaptirabilir. Fiyat olarak bursada daha uyguna bulmanız imkansız gibi.


Cevremdeki kişilere tavsiye ediyorum. Strafor fiyatları, strafor köpük ve asmolen strafor çeşitleri. BSınıfı yanmayan strafor ve paket fiyatları. Her yoğunlukta ve kaliteli üretim. MİNİMUM UYGULAMA HATASI: Kolay uygulanabilen hazır malzemeler işçilik hatalarını minimize eder.


Isı yalıtım mantolama uygulama levhalarının üzerinin sıvanması, yıpranmış ve eskimiş sıvalı yüzeylerin tamiri,. Hazırlanan karışım dakika bekletilip tekrar karıştırılır ve uygulamaya hazır hale getirilir. Isı yalıtım levhalarının üzerlerinin sıvanması, yıpranmış ve eskimiş sıvalı yüzeylerin tamiri, sıvalı yüzeylerin düzeltilmesine yönelik ve fileli sıva uygulamalarında kullanılan çimento esaslı, yüksek polimer katkılar içeren, rötre çatlaklarının oluşumunu engellemek amaçlı polipropilen.


Minimum uygulama hatası: Hazır kaplanmış EPS ve XPS’ten üretilen dekoratif cephe malzemeleri geleneksel mantolama gibi inşaat koşullarında değil, yüksek teknoloji ile üretim yapan bir fabrika sorumluluğunda üretiliyor. Ayrıca hazır sıvalı olması işçilik hatalarını minimize ediyor. Bu şartname, sıvalı dış cephe ısı yalıtım sistemleri ( mantolama ) uygulamasında kullanılacak. Yalıtım sıvası üzerine düz boyalar tercih edilmemelidir.


Yapıların dış cephelerinde sıvalı mantolama sistemlerinde uygulanmak amacıyla yüksek yoğunlukta üretilmiş taşyünü levhadır. Isı, ses yalıtımı ve yangın güvenliği maksadıyla dış cephelerde sıva altında kullanılır. Beton ve sıvalı yüzeylerde mükemmel aderans -Suya, dona ve kötü hava şartlarına karşı dayanım -Geniş alanlarda pürüzsüz ve kolay uygulama -Düşey yüzeylerde rahat kullanım.


Elastomerik akrilik reçine esaslı, kullanıma hazır , UV dayanımlı, süper elastik su yalıtım. Elastik sıva ile kaplanmış hazır mantolama plakaları varan ısı tasarrufu sağlar. Yapının dış cephesine ısı yalıtım levhası noktalama usulü olarak, msarfiyatı - kg olacak şekilde sürülmelidir. SERAMONT MANTOLAMA HAZIR YALITIM SIVASI SU-SES-ISI KULLANIM ALANI: Bina mantolamalarında her türlü ısı, ses ve su yalıtım ihtiyacı olan duvarda iç ve dış sıva olarak kullanılır.


Hazır sıvalı mantolama

ZELLİKLERİ:-Uygulandığı yüzeye su yalıtımı niteliği kazandırır. Bu ürünler uygulama hazır haldedir, file ,sıva vb. Sıvalı yüzeylerde de kullanılabilinir. Karplus söve mantolama izolasyon malzemeleri, inşaat malzemeleri üretimi alanında izmir de faaliyet göstermektedir.


Egemen söve mantolama , söve ve mantolama alanında izmir de faaliyet göstermektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar