27 Ocak 2017 Cuma

Ses yalıtım süngeri sahibinden

Favori İlanlarım Favori Aramalarım Size Özel İlanlar İlan Karşılaştır. Bu üründe kullanılan çeşitli malzemeler içinde akustik piramit sünger , akustik yumurta sünger gibi çeşitli modeller içinden size en uygun olan ürünü tercih edebilirsiniz. Sahip olduğumuz referansları buradan görebilirsiniz. Ait Kalite Sertifikaları. ISO belgeli CLASS yanmazlık özelliğine sahip akustik sünger üretimimiz sayesinde yapmış olduğumuz ses yalıtım uygulamalarında 1güvenlilirlik sağlıyoruz.


Akustik Sünger ses yalıtım uygulamalarında büyük önem taşıyan süngerlerdendir. Bu süngerler farklı model, renk, kalınlık, boyut ve yoğunluğa sahip olabildiğinden dolayı birçok ses yalıtım uygulama modelinde kullanılabilir hale gelmektedir. Akustik yalıtım uygulamalarında kullanılan yanmaz yumurta ses yalıtım süngeri tek başına güçlü ses kesimi sağlayamaz, ciddi ses kesimi için bariyerli yumurta sünger kullanılmalıdır.


Akustik yanmaz süngerler esnek ve hafif yapıya sahip olup bir çok alanda kullanılabilmektedirler. Farklı bölgelerde ses yalıtım süngeri olarak da adlandırılan akustik sünger , ses yalıtım malzemeleri içinde önemli bir yerdedir. Tabi ki ürünün kalitesi dışında bu ürünleri uzman ve tecrübeli bir kadro ile montajının yapılması şarttır. Tekno Touch sünger , yüzeyi değişik formlarda ve düz olarak üretilebilirken farklı modellere de sahip olan flok kaplama akustik süngerler ses emici ve akustik düzenleme sağlayan yalıtım süngeridir.


Yüksek su buharı difüzyon değerine sahip olan elastomerik kauçuk köpük malzemeleri, parçaları iyi bir yalıtım ve yoğuşma kontrolü sağlar. Enerji tasarrufu sağlayan ve kurulum üzerinde yoğunlaşmayı önlemek için gerekli kalınlıkları hesaplandıktan sonra uygulanabilir. Yüzey formları farklı olsa da ses yutum değerleri farklı değildir.


Ses yutumu ve yalıtımı sağlayan bu süngerler genellikle hastane, okul gibi alanlarda kullanılır. Ofis Ses Yalıtımında kullanılan ses yalıtım süngerleri ve akustik paneller ile hem akustik düzenlemeyi sağlayabilir hem de dekoratif bir. Special sünger , kaliteli ham maddelerden üretilen 38mm kalınlığında ses yutucu özelliğe sahip akustik yanmaz ses yalıtım süngeri modelidir.


Basotect Sünger Yüzer Tavan Ses Yalıtım Malzemeleri. Yüzde ile arasında ses yalıtımı yapmanızı sağlamaktadır. Diğer akustik modellere göre yüzde daha yüksek ses emilimi yapmakta olan spesiyal sünger , açık gözeneklere sahiptir ve ses yutma özelliğine sahip malzemeden üretilmiştir.


Akustik Halı Mantar Şilte Akustik Kapı Epdm Ses Bariyeri Bariyerli Süngerpan Ses Kesici Süngerpan. Yumurta sünger akustik sünger çeşitlerinden bir tanesidir ve ses izolasyonu, akustik tertip etme uygulamalarında sık sık kullanılan ses yalıtım malzemesidir. Akustik süngerler ortamda ses yutumu ve yalıtımı sağlayan yanmazlık özelliğe sahip ses yalıtım süngerleridir.


Ses İzolasyon Malzemeleri Ses Yalıtım Bandı Epdm Ses Bariyeri Akustik Sessiz Kabin Ses Kesici Süngerpan. Ankara Ses Yalıtımı , renkli akustik sünger , ses yalıtım süngerleri ve malzemeleri uygulama satış firması. Akustik kumaş kaplama panel, piramit sünger , yumurta sünger , yanmaz akustik sünger , ses izolasyon malzemeleri, tavan zemin ortak duvar ses yalıtımı , akustik karo halı kapı kabin, kauçuk levha fiyatları.


Kauçuk Sünger Ses ve Isı Yalıtım Malzemesi Yapışkanlı 9mm kalın 100cmx10mt. Uygulama sonrasında yüksek ses yalıtımına sahip olması nedeniyle akustik yumurta sünger. Piramit süngerin çeşit dansiteye sahip hali vardır bunlar aşağıdaki gibidir.


Labirent süngerler yüksek ses yutum katsayısına sahip akustik sünger çeşitlerinden sadece birisidir. Akustik düzenlemelerde kullanılan ses yalıtım süngeri tek başına güçlü bir ses izolasyonu sağlamaz, ciddi ses kesmek için bariyerli modelleri kullanılmalıdır. Ses yalıtım firmalarının, müşterilerine sunmuş olduğu işlemler.


Bu paneller sayesinde ses sorunlarını ortadan kaldırabilir ve mekanlarınızda harika dekoratif bir görünüme sahip olabilirsiniz. Kullanımı yapılacak olan mekanın duvar ve tavanlarında kullanımı yaygın olan akustik süngerler , piramit, labirent, yumurta gibi farklı desenlere ve şekillere sahip olarak bulumakta. Farklı özelliklere sahip ses yalıtım malzemelerini hepsiburada.


Yapı ve tadilat işlerinde ihtiyaç duyduğunuz binlerce ürünü ayağınıza getiren hepsiburada. Epdm ses bariyeri ile lamine edilerek profesyonel bir yalıtım malzemesidir. Tekno sünger , akustik sünger ses yalıtm süngerleri üreticisi olarak yıllardır akustik ses yalıtım izolasyon süngleri üretiyoruz ve satışını gerçekleştiriyoruz.


Hedefimiz müşeri memnuniyeti ve türkyede belli bir satış ağına sahip olmanın yanı sıra ürünlerimizi sizler için en kaliteli şekilde üretiyoruz. Akustik ses izolasyonu günümüzde hızla yayılmakta ve Toplantı Salonu,. Akustik Ses Yalıtım süngerleri sadece sesin izolasyonunu sağlamaz ortamın akustiğini düzenlemeye de yarar. Evinizde mini sinema salonuna sahip olmak isterseniz ve gerçek sinema keyfi yaşamak için mutlaka akustik sünger kullanmalısınız. ISO sertifika ve belgelerine sahiptirler.


Bu titreşim, diğer tarafta azaltılmış yoğunluğa sahip yeni ses dalgaları üretir. Başka bir odada veya binanın dışındaki bir kaynaktan gelen bir binanın bir odasına sesin geçişi “ ses iletimi” olarak adlandırılır. Yanmaz Akustik Spesiyal Sünger.


Ses izolasyon malzemeleri ortak komşu duvar, katlar arası tavan, zemin ve akustik ses yalıtımı uygulamasında kullanılan bariyerli sünger , yanmaz akustik sünger , akustik kaplama panel, ses yalıtım süngeri , celenit, heraklite ahşap yünü levha, epdm ses yalıtım bariyeri ses kesici bondex süngerpandır. Malzemeler en iyi standartlara sahip hammaddellerle ileri teknoloji kullanılarak üretilir. Piramit formlu süngerler gözenekleri açık ve ses yutma özelliği olan ses yalıtım malzemeleridir. Esnektir ve kolay uygulanabilir. Yüksek yoğunluklu akustik yalıtım malzemesi olan ve yanmazlık özelliğine sahip olan üründe yüksek ısı ve alevle teması sonucunda erime ve akıcı damlacık oluşumu ya da.


Akustik yumurta sünger , yanmaz ses yalıtım süngeri fiyatları hakkında detaylı bilgi için lütfen uzman satış ekibimiz ile iletişime geçiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar