31 Ağustos 2017 Perşembe

Araba cam filmi cezası varmı

Ayrıca cam filmi takılı araç sahipleri ciddi bir ceza yükünün de altına girecek. Peki cam filmi takmanın cezası ne kadar? Eğer cam filmleri görüşü etkiliyorsa polis memurunun o anda söktürme yetkisi mevcut ve cezası şuan için 4TL.


Model Mercedes E Serisi İncelemesi yapıldığında öncellikle üst düzey bir araba. N CAMDA KESİNLİKLE CAM FİLMİ OLMAYACAK! Yapılması halinde ise 1TL ceza ödenecek ve itiraz edilemeyecek. Yönetmeliğe göre diğer hallerde cam filmi takmanın herhangi bir cezası bulunmuyor.


Polis ekipleri, aracın bütün camlarında film olan ve standart dışı süspansiyon kullanan sürücüye cam filmi ve araçta teknik değişiklikten 3lira trafik cezası uyguladı. Para cezası uygulayan memurun araç içine girerek filmli camların sürücü görüşünü engellediğini kontrol etmesi gerekir. Bu kontrolün yeterli görülmediği durumda bilirkişi raporu alınmalıdır ifadelerine yer verdi.


Ya bu ne biçim is ya filimsiz araba mi olur allah aşkına arabanin icinde belki. Cam filmi cezasını unutun! Ayrıca araçların ön camlarına hiçbir şekilde cam filmi uygulaması yapılmayacak.


Unsubscribe from Davut Arslan? Kışın İşe Yarayacak ARABA İpucu - Duration: 4:04. Haberler Aracına cam filmi taktırmak isteyen ve aracında cam filmi bulunan milyonlarca araç sahibi, merakla cam filmi yasaklandı mı? Yönetmelikle, araçlarda cam filmi ve renkli cam kullanımına ilişkin hükümde değişiklik yapıldı.


Araçlarda cam filmi yasak mı? Eeltorm yıl en beğenilen. Dün köprüden geçerken polis çevirdi kota doldurmamıştı sanırım önüne gelen araca cam filmi cezası kesti 166TL Şimdi ceza kağıdının alt bölümünde gü. ModaCar cam filmleri, diğer sıradan cam filmlerinin aksine kuvvetli malzemelerden bir araya gelerek oluşturuluyor. Birçok katmandan oluşan ModaCar cam filmi sayesinde zararlı güneş ışınlarından kendinizi ve varsa arabadaki bebeğinizi de koruyabilirsiniz.


Trafik cam filmi cezası - Sağolsun memur arkadaşlar başımızda komiser bey var yazacam diyerekten bugün cam filminden dolayı ceza yazdılar. Aracın arka cam , yan arkalar ve yan önler filmli. Ancak aracın ön camında film bulunmamakla beraber filmli camlardan da araç içi görülebilmekte. Fakat kim ne derse desin cam filminin 1TL cezası var. Yeni araba alınca camlara film taktırayım dedim.


Gerek forumlarda ve gerekse arkadaş ve dostlarımızdan gördüğüm bilgilerle bu güne. SekoLive Nickli Üyeden Alıntı ya beyler harbi ben daraldım bu olaya. Aracımızla (veya başka bir konu ile) ilgili karşılaştığımız, deyenimlediğimiz problemler, sorunlar. Yada koyu cam filmi yaptırmanın cezası varmı.


Yaptıranlar var yasak değilmi acaba. Bana kaliteli film tavsiyesinde bulunursanız sevinirim. Ben cezai yönünde açıklama yapayım.


Madem cam filmin yok, o zaman kırmızıda geçtin, sen mutlaka ceza. Müsteşar Sonradan yapılan tüm filmlere ceza yazılabiliyor ve hatta söktürülebiliyor. Görevlilerce alkol ölçümünde teknik cihazlar kullanılmasının sürücü tarafından kabul edilmemesi ( alkol metreye üflenilmemesi) halinde 2. Türk Lirası Trafik İdari Para Cezası düzenlenir, sürücü belgesi iki yıl süreyle geri alınarak araç sürücüsü araç kullanmaktan men edilir. Yeni bir konu açacaktım ama buraya yazmak daha iyi olur gibi geldi.


Ben de yaklaşık sene önce çok iyi bir işçilikle 3M cam filmi yaptırmıştım şaşmazda. Türkiye’nin bir süredir tartıştığı konu, cam filmi yasak mı? Milyonlarca sürücüyü yakından ilgilendiriyor. Uzman ekibimiz ile en iyi işçilikte oto cam filmi hizmeti veriyoruz. VagCom Gizli Özellik Açma.


Aracınızın garanti kapsamında gizli özelliklerin aktif edilmesi. Geniş yelpazemiz ve orjinal ürünlerimiz ile aracınıza için sistemler. TL ama trafik polisinin yazacağı ceza ise 3TL ila 4TL diyorlar diğer ceza yazdıkları madde de trafik cezası 32.


Uzun lafin kisasi başına boyle bir durum gelen varmı ben biraz araştırdım plakanin tescilli olmasi beyaz zemine siyah olmasi dışında harf kalinligindan bahsedilmiyor pazartesi mahkeme yoluyla itiraz etmeyi düşünüyorum sizlerdenden bilgi almak istedim. Oto cam filmi uygulaması artık kişiler için lüksten ziyade bir ihtiyaç olmuştur. Eşimin arabasına ön cam dahil koyu renk kaplattım çokta iyi yaptım çünkü kırmızı ışıkta dahi etrafındaki arabalarda bayan şöför varmı diye bakan ahlaksızlarla beraber yaşıyoruz.


Otomobillere modifiye cezası ! Mail adresiniz (gerekli - yayınlanmayacak) Web siteniz (zorunlu değil) bir × dokuz = Arama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar