14 Ağustos 2017 Pazartesi

Şeffaf likit membran

Alifatik yapısından dolayı direk güneş ışınlarına maruz kaldığında sararmaz. Fırça,rulo ve sprey uygulamaya uygun özel formül membran. Kaçak tamir kimyasalı, likit membran, bitüm solüsyonu ve daha birçok su yalıtım malzemesi vardır. Hangi Su Yalıtım Malzemesi Nereye?


Şeffaf likit membran

KULLANIM ALANI:Bu ürün eski yeni bütün teraslarda çatı kaplamalarında(aternit,membran,şingıl,trapez sac,vb.). Teslimat Bilgileri En geç Şubat Pazartesi günü kargoya verilir. Likit Membran: Drenaj Levhası. Elastomerik reçine esaslı, süper elastik şeffaf likit membran TanıŞeffaf Su İzolasyonu İZO-REÇİNE elastomerik reçine esaslı, su bazlı, çok esnek, kürlenme sonrası şeffaflaşan likit membrandır.


Su ile inceltilerek uygulanacak alanlardaki kılcal çatlak ve gözeneklerin kapatılmasını sağlar. ACTIVECOAT TP-LM 50 tek bileşenli, şeffaf , poliüretan esaslı yüksek UV dayanımlı Alifatik likit su yalıtım malzemesidir. Farklı yüzeylere mükemmel şekilde yapışarak UV direncine sahip oldukça elastik ve dayanıklı bir film. Havadaki nem ile kürlenir.


Su Bazlı, Şeffaf İzolasyon ve Yüzey Emprenye Malzemesi. Onduline Membran PPArduvazlı - Kırmızı. Su yalıtımının temel öğesi olan Bituline membranları , polyester veya cam tülü donatılı olarak, çeşitli polimerlerle modifiye edilen yüksek kaliteli bitümden, çeşitli kalınlıklarda ve gerektiğinde yüzeyine çeşitli kaplamalar uygulanarak üretilir ve bu nedenle her tip özel kullanım için en.


Zeytinburnu Demirciler Sitesi. TANIMI Sürüldüğü zaman yüzeyde kuruyarak eksiz ve su geçirimsiz bir katman oluşturan boya kıvamında polimer esaslı su yalıtım ürünüdür. Kuru ya da nemli temiz yüzeylere rahatlıkla uygulanabilir.


Su bazlıdır, solvent içermez. ANA SAYFA ÜYE OL ÜYE GİR İŞİ SEPETİM. Alçıpan Levha Beyaz mm 250x1cm. Bitüm Emülsiyonu, emprenya malzemesi, Havuz Yalıtım. Tamir Harcı, şeffaf izolasyon malzemesi.


Elastomerik (akrilik) reçine esaslı, su bazlı, tek bileşenli, UV dayanımlı, esnek su yalıtım malzemesidir. TanımıKullanıldığı yüzeye su itici özellik kazandıran, şeffaf , solvent bazlı su yalıtım. Yüzeye güçlü bir şekilde yapışarak oldukça elastik ve dayanıklı bir film oluşturur.


Şeffaf likit membran

TPO membran çatı tamiri işlerine başlamış bulunmaktayız. Tek komponentli, düşük viskoziteli, poliüretan esaslı likit bir üründür. Brtr Kimya 3kg Döküm Tipi Ultra Şeffaf Epoksi Reçine Seti.


Faturalı, Orijinal Ürün, Memnuniyet Garantisi! Sürülerek uygulandığı yüzeylerde kuruduktan sonra eksiz ve su geçirmez bir kaplama oluşturur. UV ve güneşten etkilenmez. Teras ve çatılar gibi güneşe maruz kalan yerlerde bile güvenle kullanılır.


EFFAF TOPCOAT POLİÜRETAN LİKİT MEMBRAN. Kalekim tarafından önerilen İzoLine Bitümlü Membranlar ise geniş. Uygulandığı alanda kür bitiminde şeffaf ,eksiz,suda çözünmeyen film tabaka oluşturur. Yüzeylerin hazırlanması ve kılcal gözeneklerin tıkanmasında kullanılır.


Daha sonra plastik bir kovaya dökülerek bir fırça yardımıyla yüzeye iyice yedirilir. Sürülen yüzey bir saat kurumaya bırakılır. Güneş ışınlarına ve dış hava koşullarına karşı dayanıklıdır. Termosel plastik grubunda olması nedeniyle ısı ile şekil değiştirmez.


Düşük ısı ve ses iletkenliği Gerilim ve yalıtkanlığın yüksek olmaz özelliği Kimyasal madde ve korozyondan etkilenmez. Sista Akvaryum Silikonu Şeffaf Renk 3ml. Akustik Yumurta Sünger Yanmaz 100cmx100cmx20mm. Akrilik tenis kortu zeminleri. Poliüretan spor zemin kaplama.


Polimer Çakıl taşı zemin kaplama. Dekorizon İzolasyon Çözümleri yalıtım ve dekorasyon alanlarında uzman kadrosu ile yapıların daha yaşanılır hale gelmesi ve daha uzun ömürlü olması için özenle çalışmakta ve son teknoloji ürünü malzemeler ve tekniklerle kalıcı çözümler üretmektedir. Bitüm Kauçuk Lateks Emülsiyonu Su Yalıtım Malzemesi Devamı için tıklayınız. Polyester Örgü Donatılı ve Arka Yüzeyi Polyester Keçe Takviyeli Modifiye Polyolefin Esaslı Sentetik Membran Devamı için tıklayınız. Polikarbonat Çatı Sistemleri.


Solvent Bazlı Şeffaf İzolasyon Malzemesi. Transparan sürüldükten sonra kuruyarak şeffaf ve su geçirmez bir tabaka oluşturan sıvı izolasyon malzemesidir. Bünyesindeki solventin buharlaşması ile sürüldüğü yüzeye kuvvetli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar