27 Haziran 2019 Perşembe

Sprey yalıtım

Sıcak ve Soğuğa karşı mükemmel çözüm sağlar. Isı, su ve nem yalıtımında kullanılır. Su izolasyonu gerektiren tank, silo ve borular, polyurea sprey malzeme ile izolasyon yapıldığında gerek görüntü gerekse sağlamlık açısından diğer yalıtım malzemeleri ile yapılan yalıtımlardan çok daha farklı, daha mükemmel bir yapı ortaya koyar.


Sprey yalıtım

Bizi daha yakından tanıyarak yaptığımız işe ne kadar hakim olduğumuzu daha iyi görebilirsiniz. Trapez sac, atermit, oluklu levha, gibi yüzeylere mükemmel yapışma ve aderans sağlar. Minimum maliyetle maksimum yalıtım yapılmasına olanak sağlar. Uygulama son derece basittir.


Alternatif yalıtım ürünleri ile sprey poliüretan ürününü karşılaştıracak olursak sıradan yalıtım ürünleri ek yerlerine sahip olduğundan sürekli bir ısı kaybı görülmektedir. Sürme su izolasyonu inşaatların bir çok alanında kullanılarak kaliteli bir su yalıtımı sağlamaktadır. Otopark yalıtımı, otopark izolasyon, teras yalıtımı, teras izolasyonu, çatı yalıtım , çatı izolasyon, yeşil çatı izolasyonu, yeşil çatı yalıtımı, su yalıtımı, su izolasyonu, peyzaj altı su yalıtımı, peyzaj altı su izolasyonu, polyurea yalıtım , polyurea izolasyon, polyurea kaplama, poliüretan kaplama, sprey. Kısa Sürede Fiyat Teklifi Alabilirsiniz.


Sprey yalıtım

Form Doldurarak Teklif Alabilirsiniz. Su yalıtımı problemlerinde mükemmeliyet sağlayan polyurea yalıtım sektörünün vazgeçilmez tercihidir. Heykel ve yapılarda görünüm amaçları için çok detaylı kalıp yüzeyleri kopya. Ayrıca bu tür çatılarda diğer ısı yalıtım malzemeleri (izocam,taş yünü,strafor) sprey poliüretan kadar uygun değildir. Gerek malzeme ömrü,sağladığı yalıtım (ısı geçirgenlik kat sayısı),gerek uygulama zorluğu ve ek işlemler (dübellebe,asma tavan,boyama)gibi ek.


Kolon kiriş birleşim noktalarında ısı köprüsü oluşmasına fırsat vermez ve uzun ömürlüdür. Tek malzeme ve tek uygulama ile (formül ve projeye bağlı olarak) 3-yalıtım malzemesinin (ısı yalıtımı ürünleri, hava bariyerleri, buhar geciktiricileri, sızdırmazlık ürünleri) yerini alabilir. Bu her iki kimyasalın özel püskürtme makineleri ile sprey olarak uygulanması sonucunda en iyi oranda elastikiyete sahip, darbe dayanımı yüksek su izolasyonu ve endüstriyel alanların ve ürünlerin kaplanmasında kullanılan pvc yapıya benzeyen, portakal kabuğu dokulu özel yalıtım kaplaması olarak kullanılır.


Tavan,çatı,bodrum,garaj,barınak,depo ve tank yalıtımı uygulamaları ile hizmetinizdeyiz. TL ve ücretsiz kargo ile n11. Karbamat bağlantıları ile birleştirilen organik üniteler zincirinden oluşan bir polimerdir.


Besi çiftliklerinde üretim olduğu kadar yalıtım da çok önemlidir. Birpol’ün besi çiftlikleri için uyguladığı sprey poliüretan köpük yalıtım teknikleri hem mükemmel ısı yalıtımı sağlıyor hem de hijyenik bir ortam oluşmasına yardımcı oluyor. YIL MAH(SULTANDERE MAH.)TEKSAN SAN SİT.


Sprey yalıtım

Kurulduğumuz günden bu yana değerlerimizden hiçbir ödün vermeden sadece İstanbul değil Türkiye çapında bir polyurea markası olma yolundaki serüvenimize devam ediyoruz. Hücresel bir yapıya sahip olan bu ürün, düşük bir yoğunluğa sahiptir. Artık günümüzde sprey yalıtım mevcut. Tamal yalıtım da ek yerinin olması suyu ekden alması kacınılmaz olur. Bunun yanında sprey teknolojisi ile ek yerinin olmaması en temel bir diğer avantajıdır.


Ankara sprey su izolasyonu ,Ankara ısı yalıtım uygulamaları,Ankara sı yalıtım uygulaması,Ankara çatı köpük yalıtım , Ankara ısı yalıtım köpükleri, Ankara isi yalitim,Ankara. Kayra yalıtım ailesi olarak polyurea sprey kaplama uygulamalarımızda yılların vermiş olduğu tecrübe ile hizmet veriyoruz. Beni sonraki yorumlar için e-posta ile bilgilendir.


Beni yeni yazılarda e-posta ile bilgilendir. Polyurea sprey püskürtmede yekpare uygulama yapıldığından ek yeri oluşmaz. Soğuk Taşımacılık Soğuk Taşımacılık. Boru, Tank İzolasyonu Boru, Tank İzolasyonu. Yalıtım Çatı Yalıtımda mükemmel çözümler.


Ek yersiz yekpare uygulama. Nokta beton firmasına sprey poliüretan köpük çatı yalıtımı yaptırdım. Söz verdikleri zamanda gelerek işlerini aksatmadan tamamladılar. Ayrıca tesviye betonu işleri yaptıklarını da öğrendim. Marmara bölgesinde konutlarda ve sanayide duvar ve çatı yalıtımlarında ısı yalıtım amacıyla 20~mm.


Hesabınız onaylandığında e-posta adresinize bilgilendirme mesajı gönderilecektir. Eğer hesabınız ile ilgili herhangi bir sorunuz varsa, lütfen bizimle iletişime geçiniz. Afyon izolasyon, mantolama, sprey poliüretan ve yapı kimyasalları yüklenici firması. Her türlü ısı ve ses yalıtım sistemlerinde kullanılır. Gülünay Yapı, profesyonel iş anlayışı, üstün uzmanlık ve köklü deneyimle hizmet vererek, yaşamını hep daha iyiye götürmeyi ve kurumsal değerlere her geçen gün bir yenisini katmayı hedeflemiştir.


Polyurea yalıtım kaplaması yapmakla kalmıyor endüstriyel ve teknolojik çözümlerde sağlıyor. ATI TERAS İNŞAAT TEMEL ZEMİN VE PERDE BETON ISI-SES-SU YALITIMI. Polyurea kaplama, su yalıtım konularında dünyadaki en son teknolojidir.


Poliüretan Sprey Köpük Kaplama. Polyurea Sprey bilinen diğer malzemelere kıyasla, yalıtım ve kaplamada kullanıma dayalı deformasyonları, problemleri sıfıra indirir. Polyurea, püskürtme yöntemiyle uygulandığından dolayı, ek yeri oluşturmaz.


Sprey Köpük tek malzeme ve tek uygulama ile (formül ve projeye bağlı olarak) 3-yalıtım malzemesinin (ısı yalıtımı ürünleri, hava bariyerleri, buhar geciktiricileri, sızdırmazlık ürünleri) yerini alabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar