27 Kasım 2017 Pazartesi

Çatı köpük yalıtım

Sprey (poliüretan köpük ) malzemesinin düşük bir kalınlıkla son derece düşük ısı iletkenliği ve yüksek ısı yalıtım performansı, hem zaman hem de para olarak maliyetli olan çatı alanlarının ısı yalıtımı uygulamalarına olanak sağlamaktadır. Sprey poliüretan köpük çatı yalıtımı ile akıtmayan çatılar güler yüzle yöneticiler. Aşağıya su sızmaması ve insanların üzerinde dolaşmasının sorun olmayacağı şekilde tüm çatının mebran veya fayansla döşenmesi gerekmektedir. Yalıtım Malzemesi Seçerken Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar Nelerdir? Yalıtım malzemeleri seçilirken birçok noktaya dikkat edilmesi gerekir.


Çatı köpük yalıtım

Poliüretan uygulandığı yüzeyin tüm mikro girintilerine nüfuz ederek mükemmel ısı yalıtımı sağlayan bir sert köpük katmanı oluşturur. Poliüretan sert köpük ,hücresel yapılı, kapalı hücreli, düşük yoğunluklu bir izolasyon ve inşaat malzemesidir. Peki, çatı ısı yalıtımı nedir? Binaların çatılarından kaynaklanan ısı kayıplarını engellemek, insanların daha sağlıklı ve konforlu yaşam alanları oluşturmak adına çeşitli ısı yalıtım malzemeleri ile yapılan yalıtım işlemlerine çatı ısı yalıtımı denilmektedir.


Etkin ısı yalıtımı sağlamak için Isı yalıtım malzemeleri yapıların duvar, çatı ve döşemelerini oluşturan yapı elemanlarında ve tesisat sistemlerinin yalıtımında kullanılır. Polistren sert köpük yapay organik bir izolasyon malzemesidir. Ek yeri olmayan, ısı köprüsü oluşturmayan ve sızdırmazlık sağlayan bir yalıtım sağlanır.


Çatı köpük yalıtım

Sıcak ve Soğuğa karşı mükemmel çözüm sağlar. Kış aylarıında ise yapıdaki sıcaklğı dışarı vermeyerek enerji verimliliği sağlar. Döşemelerin alt kısımlarından gelen soğuk etkisinin azaltılması için kullanılır. Poliüretan Köpük Çatı Yalıtım sistemi yaz aylarında güneş ışınlarından korur.


Yoğuşma önleyici levhalar, radyatör arkası, duvar ve yer kaplamaları gibi alanlarda ısı yalıtımı amacı ile kullanılır. Su İzolasyonu,su Yalıtımı Fayans Üstü Alınstech Polyurea Kaplama 10. Isı izolasyonu binanın ısı kaybında yüksek tasarruf sağlar.


En iyi çatı köpük yalıtım seçimlerini, Üreticilerini ve Ucuz Kaynaklarını ve Yüksek Kaliteli çatı köpük yalıtım Ürünleri, turkish Konuşan Market Alibaba. Bu sayede dört mevsim kesintisiz konforlu bir yaşam sürdürümeyi garanti eder. ZOJET poliüretan köpük çatı arası zemin uygulamasında, ek yerinin olamaması, çatı saçak noktalarındaki hava boşluklarını doldurması, çatı dikme etraflarında dolgu yaparak ısı yalıtım verimliliğini artırması, bakteri, böcek ve haşere barındırmaması en büyük özelliğidir.


Otopark izolasyon, teras yalıtımı , teras izolasyonu, çatı yalıtım , çatı izolasyon,polyurea kaplama, sprey poliüretan köpük hizmeti verilmektedir. Son teknoloji poliüretan köpük ve sprey polyurea köpük ile ısı, ses ve nem yalıtımlarında kesin çözüm üretiyoruz. Oturduğumuz binalarda ısı kaybının en büyük nedenlerinden biri elbette ki, çatı yalıtımı olmamasından kaynaklanmaktadır. Poliüretan sprey köpük , özellikle çatı arasındaki zemin uygulamalarında, perde duvarlarda, çeltik adı verilen depolarda, mantar çiftliklerinde, besihanelerde, trapez saç uygulamalarında, çatı teras uygulamalarında ve son olarak yukarıda da vurguladığımız üzere soğuk hava depolarında sıklıkla başvurulan bir yöntemdir. Konut ve işyeri binaları için köpük yalıtım püskürtme ekipmanı.


Selüloz ve Bor’un mükemmel uyumu sonucu ortaya çıkan. Catizo Çatı İzolasyon Çözümleri olarak anahtar teslim çatı yapımı, çatı tadilatı, çatı tamiratı ve çatı izolasyonu alanlarında hizmet sunmaktayız. Poliüretan enjeksiyon uygulamalarıyla garantili su yalıtımı , poliüretan sprey köpük uygulamalarıyla da garantili ısı yalıtımı çözümleri üretiyoruz. Sprey Poliüretan köpük ile terleme,sızdırma,rutubet gibi sorunları ortadan kaldırıyoruz.


Uygulandığı anda hava ile buluşup sertleşen sprey poliüretan köpük yüzeyden suyun sızmasını engellemektedir. En üst katta oturan bina sakinleri için kışın soğuk. Polyurea kaplama , poliüretan köpük kaplama , her türlü teras izolasyonu, ısı - su - ses yalıtımları , havuz yalıtımları , zemin kaplama sistemleri hammadde satış ve. Köpük yalıtım KG fiyatlandırması ısı yalıtımı yapılacak detayların düz olmadığı detaylarda mümkündür. Bu detaylar köşe boşlukları dolgu işlemlerinde,trapez sac, ondulune çatı kaplamaları, çatı saçak-baca-duvar diplerindeki boşluklar vb gibi detaylardır.


Uygulaması oldukça basit olup minimum maliyet ile maksimum yalıtımı sizlere sunar. Mantolama, çatı yalıtımı , soğuk hava depoları, depolar ve klima kontrollü binalar uygulama alanlarının bir kısmıdır. Poliüretan Sprey köpük izolasyon dış cephe yalıtımı , çatı ,teras,tank ve boru yalıtımı poliüretan sprey izolasyon hizmetleri sunmaktadır.


Mutfak, banyo, tuvalet gibi ıslak hacimlerin izolasyonu. Barınak yalıtımında köpük izolasyon ile ilgili bilmedikleriniz blog sayfamızda. Günümüzde global ticaretin yaygınlaşması ve benzer kuruluşların artması rekabet şartlarının daha da sertleşmesine sebep olmuştur.


Bu durum, kuruluşların en önemli varlık sebebi olan. Yalıtım , ısı yalıtımı , çatı kaplama, su yalıtımı , membran, shingle ve mantolama malzemeleri. Binalarda yapısal olarak dış etkenlere maruz kalan kısım çatılardır. Yüksek ısıya soğuğa,ıslak ve kuru koşullara,fırtına ve kış koşullarına dayanıklı olmalıdır ve uzun yıllar sağlam kalmalıdır.


Fabrika çatı izolasyon her türlü çatıların yapıldığı fabrika çatıları su yalıtımı veya ısı yalıtımı ile yapılmaktadır. HAVUZ İZOLASYONU Su tahliye delikleri, su girişleri, pencereler, beton yapıdaki duvar ve zemin. Yapılarda ısı yalıtımı amacıyla kullanılır. Duvarlarda döşemelerde çatıda vb.


Su Yalıtımı , Çatı İzolasyonu ve Dış Cephe Yalıtım. Esnek ve esnemeyen köpükler , dayanıklı elastomerler ve yüksek performanslı yapıştırıcılar, sentetik fiberler, contalar, halıların alt kısmı ve sert plastik yapımında kullanılırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar