17 Kasım 2017 Cuma

Keçeden ajanda kaplama

Spiralli olunca kaplayacağım defter,keçeden ön ve arka olarak. Hemen heveslendim,boş bir ajandaya kaplama yaptım. Böylece ortak bir çalışma oldu. Su taşı ve keçeden kestiğim kalplerle süsledim. Bu sabah aklıma ajandamın üzerini keçeyle kaplamak geldi.


Dernekte çoğunlukla herkesin ajandaları aynı. Tükenmeyen kırmızı polarımı ( ters tarafını ), su taşı, keçe çiçeklerimden,kareli bir kumaştan kalp. Bol inci ve kristal taşlarla süslenmiş, büyük boy özel isimli ayraçlı ve özel saten kaplama kalemi ile takım çalıştım. Arkadaşlar şu sitedeçok hoş ajanda kilifleri gördüm hem de keçeden yapilmiş oldukçada basit görünüyor. Keçeden aktivite kitabı Quıte book - Duration: 11:57.


Firsat bulursam hemen şu baykuşludan kendime yapacağim:)). Kaplama işleminde kullanacağım keçe ince ve açık renkli olduğu için, kapağı beyaz renkli kağıt ile kaplamayı düşündüm ve ilk olarak defterin yüzüne prit sürdüm. Ben de keçeden yılbaşı için ajanda yapmıştım çok da keyifle kullanıyorum. Kşiye özel yapılmış her şeye. Pamuk Prenses ve cüceler temalı defter kaplama.


Keçeden ajanda kaplama

Bu Pin, bahar tatar tarafından keşfedildi. Evet kapi cepleri icin bende ayni keçeden almıstım kadife foyloyla beraber ve kece hala öylece duruyor gercekten cok cok zor. Yaza yalıtim icin kapi dösemelerini söktügümde tekrar deneyecegim. Torpido gözünü Dc fix kadife folyo ile. Air – cushion teknolojisi4.


Yapışmaz özelliği ile temizlenmesi kolaydır ve bulaşık makinesinde yıkanabilir. Ajanda Takvim Promosyon Kalem Promosyon Saat Elektronik Ürünler. Kitabınızı su sıçramalarından ve elinizin ıslaklığından korur. Yapışmaz Özelliği İle Temizlenmesi Kolaydır Ve Bulaşık Makinesinde Yıkanabilir. Yoğurt Kovasından Süs Nasıl Yapılır?


Balkon dekorasyonunda, teraslarınızda, bahçenizde ve evinizin her köşesinde kullanabilirsiniz. Beğendiğiniz malzemeleri alıp kendinize, hediyelik fikirler olarak çok şık planlayıcı ajanda. Aksesuvara duyulan ilgi son zamanlarda gittikçe. Alper Atamer Şeytan üzgün ama umutlu!


Alan Adı Ahşap Boyama Ahşap Şekillendirmeci Model Gemi. Anahtarlıklarımız farklı kaplama renklerinde üretilebileceği gibi,. Tasarımcıların pazaryeri. Yüzlerce tasarımcının başka yerde bulamayacağınız binlerce özgün takı, aksesuar, ev, giyim, kırtasiye ürünleri zet.


Diğerleri (Çerçevesi kıymetli metallerden veya kıymetli metallerle kaplama metallerden olanlar hariç). Noel Baba çorabının önünde yeni yılı karşılayan yine keçeden yapılmış yeni yıl figürü bulunmaktadır. Manualidades, Arte em tecido ve Artesanato hakkında daha fazla fikir görün.


Keçe kumaşın imal edilmiştir. Sevgiliye romantik bir hediye bulup ona sürpriz mi yapmak istiyorsunuz? Sevgilinize romantik ve ilginç hediyeler için yüzlerce seçeneğini sizler için oluşturduk. Gerçi yeni ajandaların bol olduğu bir dönemdeyiz, yine de istediğiniz boyutlarda bir ajanda bulamazsanız veya kişiselleştirmek isterseniz bu yöntem de aklınızda olsun.


Kelebekli Kalem Başlıklarımız. Ajanda Faydalı Bilgi Hobi Kampanya Kitap Koleksiyon Marka Mekan Mimari Mistik Renk Dünyas. Geliştirilen güneş enerjisi kolektörü ise basit bir keçeden yapılmış ve gölgelendirme amacıyla geliştirilmiş. YTL olan güneş enerjisi kolektörünün sağladığı gölgelendirme, kolaylıkla uygulanabiliyor ve. Belirli bir mala tahsis edilmiş mağazalarda halı, kilim ve diğer tekstil yer döşemeleri perakende ticareti ( keçeden olanlar dahil) 47.


ABONE OL butonuna tıklayarak kanalıma abone olmayı unutmayın! SrhqI Yeni kendin yap videom sizlerle. Hat Yazılı Kalp Şeklinde Ahşap Anahtarlık.


Annelere Özel Hadisi Şerif Yazılı İsme Özel Kupa Bardak. Rose Gümüş Papatya Kolye. Kişiye Özel Türk Kahve Fincanı Seti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar